تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 25
ورد پرس برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری و حفظ امنیت کاربران، وصله رفع آسیب‌پذیری جدید خود را ارائه کرد.

 به تازگی ورد پرس برای رفع آسیب‌پذیری‌های موجود در سه نسخه آخر خود، نسخه بروز رسانی شده 4.5.3 را برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری‌ها ارائه کرد. از ورد پرس می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا نام برد که یکی از اصلی‌ترین اهداف هکرها نیز به شمار می‌رود.


ورد پرس در ماه آوریل چند به‌روزرسانی را ارائه کرده و هم‌اکنون نیز در حال اجرای فعالیت‌های قابل‌توجهی برای تأمین امنیت سیستم مدیریت محتوای خود است. همچنین به‌تازگی نسخه 4.5.3 خود را برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری‌های موجود ارائه کرد. آسیب‌پذیری‌های به وجود آمده در سه نسخه آخر دارای 17 مشکل امنیتی بود که برای رفع این اشکالات نسخه موجود ارائه‌شده است. محققان بر این باورند که بسیاری از این آسیب‌پذیری‌ها قابلیت کنترل از راه دور را دارند.


آسیب‌پذیری‌های دیگری که در سیستم شناسایی‌شده است شامل آسیب‌پذیری از طریق سرقت رمز عبورها و کوکی‌های به سرقت رفته است. ورد پرس به کاربران توصیه می‌کند برای جلوگیری از آسیب‌پذیری‌های موجود، نسخه ورد پرس خود را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنند. برای به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند نسخه جدید را از طریق وب‌سایت ورد پرس دریافت کنند.

 

سایبربان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار