کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 23
«پت سوزان» عکاس رسمی باراک اوباما در کاخ سفید پستی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان Year on Instagram منتشر کرده است که مجموعه ای از عکاسی های وی در طول سال میلادی 2015 با استفاده از گوشی هوشمند آیفون است.

«پت سوزان» عکاس رسمی باراک اوباما در کاخ سفید پستی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان
Year on Instagram منتشر کرده است که مجموعه ای از عکاسی های وی در طول سال میلادی 2015 با استفاده از گوشی هوشمند آیفون است.

وی 58 تصویر مختلف شکار شده توسط گوشی هوشمند آیفون خود را به همراه توضیحاتی بر روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این پست آمده: روش من برای پست های اینستاگرام استفاده از آیفون، و سایر تجهیزات Full Frame از نوع DSLR (معمولا Canon 5DMark3 و Sony یا Nikon) است.

شکار لحظه های عکاس رسمی اوباما در کاخ سفید با استفاده از آیفون

در سال جاری اما وی تمیم به آن گرفته است که شکار لحظه ها را تنها توسط آیفون برای کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارد. وی اشاره به ویرایش های صورت گرفته بر روی عکس ها و فیلترهای به کار گرفته شده نکرده است.

در همین حال مدیر عامل اپل «تیم کوک» با اشاره به پست سوان عکس های وی را «حیرت آور» خوانده است. این تصاویر شامل عکاسی از محیط اطراف کاخ سفید، Air Force One، مراسم مختلف در فصول مختلف سال و موارد دیگر است که با تکنیک های متفاوت عکاسی شده. جالب آنکه اوباما تنها در چند مورد از این تصاویر حضور دارد:

شکار لحظه های عکاس رسمی اوباما در کاخ سفید با استفاده از آیفون

سوزان قرار است در آینده نزدیک مجموعه ای دیگز از تصاویر عکاسی شده طی سال 2015 را اینبار برای دوربین های DSLR به جای آیفون بر روی اینستاگرام قرار دهد. اما اکنون میتوانید تصاویر عکاسی شده وی از طریق آیفون را در صفحه اینستاگرام وی در اینجا مشاهده کنید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار