کد خبر: ۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 21
شیائومی سال جاری میلادی را تا این لحظه با معرفی چندین اسمارت فون و تعدادی گجت های هوشمند دیگر پشت سر گذاشته است، که می توان به نخستین پهپاد (Mi Drone) و ردیاب سلامتی Mi Band 2این کمپانی اشاره کرد. شاید بتوان شیائومی Mi 5 را مهمترین محصول معرفی شده این کمپانی در سال 2016 دانست . Mi 5 پرچمدار جدید این کمپانی و قدرتمندترین اسمارت فونی است که شیائومی تا بحال معرفی کرده است. Mi 5 همچنین بزرگ ترین فبلتی است که تا امروز شیائومی به بازار ارایه داده است. این محصول عظیم الجثه ماه گذشته همراه با سیستم عامل اندرویدی شیائومی یا MIUI 8 معرفی شد.


Xiaomi Mi Max یک نمایشگر 6.44 اینچی فول اچ دی(1920x1080) دارد که حتما موافقید این نمایشگر به نسبت می نوت و می نوت پرو که ژانویه سال پیش معرفی شدند بسیار بزرگ است. پردازنده می مکس یک اسنپدراگون 650 یا 652 هشت هسته ای 64 بیتی است که با سه یا چهار گیگا بایت رم همراه است. کاربران بین نسخه هایی با فضای حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی حق انتخاب دارند. باتری 4850 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض را نیز باید به این مشخصات افزود. دوربین پشتی Mi Max یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. سیستم عامل اندروید مارشمالو به همراه MIUI 7 شیائومی نیز به صورت پیش فرض بر روی این اسمارت فون نصب است. همانطور که گفته شد این گوشی در دو نسخه با 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه می شود و حالا به نظر می رسد که احتمالا نسخه 2 گیگابایتی نیز در راه است.


اخیرا در چین اسکرین شاتی منتشر شده که از وجود نسخه دو گیگابایتی (به همراه 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی) می مکس خبر می دهد. مشخصاتی که در این اسکرین شات دیده می شود روز اول ماه مه تست شده اند که پیش از تاریخ رونمایی Mi Max بوده است. این موضوع می تواند دو معنی داشته باشد: یا شیائومی تصمیم گرفته این مدل را عرضه نکند و از ابتدا آن را از دستور کار خود خارج کرده یا شاید شیائومی قصد داشته واکنش کاربران را در مقابل این محصول عظیم الجثه خود ببیند و سپس به دنبال تولید مدل میان رده آن برود. حالا بر اساس بازخوردی که دریافت کرده ممکن است نسبت به عرضه این نسخه نیز اقدام کند.

شیائومی


تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار