کد خبر: ۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 13
WiFi Mouse And keyboard اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید گوشی خود را به یک ماوس، کیبورد و یک کنترلر لمسی برای کامپیوتر تبدیل کنید.

دلایل بسیاری می‌تواند وجود داشته باشد که باعث عدم دسترسی به کیبورد یا ماوس باشد. برای مثال ممکن است یکی از این دو ابزار دچار مشکل فنی شود که در این صورت تا زمان تعمیر یا خرید یک جایگزین استفاده از رایانه نیز تقریبا غیرممکن یا بسیار مشکل می‌شود. یا در حالت دیگر تصور کنید که در حال تماشای یک فیلم یا انیمیشن در رایانه هستید (در مانیتور یا در حالت اتصال رایانه به تلویزیون). در این حالت اگر قصد تعویض فیلم یا عقب/جلو بردن ویدیو را داشته باشید به ناچار باید پای رایانه رفته و توسط ماوس عملیات مورد نظرتان را انجام دهید. اما با نصب اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard می‌توانید بدون نیاز به ماوس یا کیبورد فیزیکی، تنها توسط گوشی موبایل خود وظایف این دو ابزار را به شکلی بی‌نقص و ایده‌آل انجام دهید. در تجربه‌ی کوتاهی که هنگام نگارش این متن با این اپلیکیشن داشتیم شاهد سرعت عمل بسیار بالایی چه در بخش شبیه‌ساز ماوس و چه در بخش کیبورد لمسی بودیم به طوری که می‌توانید روی این دو بخش به طور کاملا جدی حساب باز کنید. علاوه بر شبیه‌ساز ماوس و کیبورد که به صورت کاملا رایگان قابل استفاده خواهند بود بخش‌های دیگری همچون کنترلر لمسی برای انجام بازی، پنل کنترل فایل‌های ویدیویی (پخش، توقف، بعدی و‌...) و‌... نیز در تب‌های جداگانه وجود دارند که برای استفاده از آن‌ها نیازمند خریداری یا دانلود نسخه‌ی پولی برنامه خواهید بود.

 

البته برای استفاده از این ویژگی تنها نصب اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard کافی نیست بلکه باید کلاینت ویندوزی این برنامه را نیز از این لینک با حجم ۳۰۰ کیلوبایت دانلود کنید. این فایل دانلودی نیازی به نصب ندارد و تنها کافی است بعد از دانلود آن را اجرا کنید تا در پس زمینه فعال بماند. از این پس هرگاه قصد فعالسازی اپلیکیشن WiFi Mouse And keyboard را داشتید کافی است گوشی خود را به همان شبکه‌ای که کامپیوتر به آن متصل است (مودم خانگی) وصل کنید تا در بخش Scan نام رایانه‌ی خود را مشاهده کنید. بعد از لمس نام رایانه‌ی خود در عرض چند ثانیه اتصال انجام می‌شود و پیام Connected را مشاهده خواهید کرد. بعد از این مرحله، لازم است در بخش بالایی برنامه به تب‌های ماوس، کیبورد و‌... مراجعه کنید و مانند یک پد لمسی، از صفحه‌ی گوشی برای کنترل ماوس استفاده کنید. در این بخش علاوه بر پد لمسی، شاهد چند دکمه‌ی لمسی نیز خواهید بود که اموری مانند راست کلیک و‌... را برای شما انجام خواهند داد. با مراجعه به تب کیبورد نیز به طور خودکار کیبورد گوشی اجرا می‌شود تا برای تایپ در رایانه از آن استفاده کنید.

نکته‌ای که WiFi Mouse And keyboard را حتی بیش از پیش جذاب می‌کند امکان نصب آن روی ساعت‌های هوشمند است تا به این ترتیب بتوانید حتی بدون نیاز به گوشی موبایل و تنها توسط ساعت هوشمند خود به کنترل فایل‌های در حال پخش خود بپردازید. این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۱ میلیون دانلود است برای اجرا به اندروید ۴.۰.۳ نیاز خواهد داشت. برای دانلود می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

توجه: اجرای این اپلیکیشن تنها به ویندوز محدود نیست و در مک و اوبونتو نیز قادر به استفاده از آن خواهید بود. برای دانلود کلاینت مربوط به این لینک مراجعه کنید.


زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار