کد خبر: ۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 21
این روزها به دلیل رواج دوربین های مدار بسته برای نظارت و کنترل بیشتر و بهتر محل کار، محیط خانه‏، بانک، بیمارستان، مراکز آموزشی و … نیاز به تجهیزات ذخیره سازی برای نگهداری ویدئوهای ضبط شده دوربین ها بیش از پیش احساس می شود. شرکت سیگیت که از صاحبین تکنولوژی تولید هارد در جهان است برای ذخیره‏ سازی محتوای ویدیویی به ویژه تصاویر دوربین های مدار بسته، هاردهای Surveillance خود را روانه بازار کرده است.

 هارد درایو هایsurveillance از لحاظ ظاهری، تفاوتی با سایر هارد درایوها ندارند اما تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها، Surveillance را مختص مصارف خاصی مانند ضبط تصاویر ویدیویی و منحصراً مصارف دوربین های امنیتی کرده است. هارد درایو Surveillance 8 ترابایت جدیدترین محصول کمپانی سیگیت بهترین عملکرد را در ذخیره سازی اطلاعات برای استفاده های طولانی مدت و بدون توقف دارد و به گفته سازنده، سرعت این هارددیسک‌ به نحوی است که می‌تواند به طور همزمان تصاویر ۶۴ دوربین یا کانال ویدئویی را در خود ذخیره کند.
هارد 8 ترابایتی

Surveillance تحت عنوان ۲۴×۷ به گونه‏ای طراحی شده که بتواند ۲۴ ساعته در طول ۷ روزهفته به‌صورت مداوم و بدون هیچ وقفه ای فعالیت کند. زمانی که دوربین غیرفعال است، هارددیسک‌ها نیز به حالت Standby می رود که این از استهلاک آنها جلوگیری می‏کند و به‌محض تشخیص حرکت، سیستم مداربسته هارددیسک را به‌سرعت فعال می‌کند تا هیچ فریمی از دست نرود. ظرفیتSurveillance جدید ۸ ترابایت بوده که توانایی ذخیره‌سازی ۸۵۰۰ ساعت ویدئوی HD را دارد و توان مصرفی درایو در حداکثر فشار کاری برابر با ۹ وات است. رابط انتقال اطلاعات از نوع SATA III است و از ۲۵۶ مگابایت حافظه بافر بهره می‏گیرد. استفاده از سنسور RV باعث شده تا میزان نویز ناشی از چرخش هد دستگاه به حداقل برسد و به لطف فناوری AcuTrac در شرایط شوک مکانیکی یا مغناطیسی، سرعت انتقال اطلاعات پایین نخواهد آمد.

لازم به ذکر است که زمان تخمین خورده برای خرابی این هارد دیسک بیش از یک میلیون ساعت پیش بینی شده است. سیستم‌های نظارتی که دارای دوربین‌های متعددی هستند، به هارددیسکی با ظرفیت بالا نیاز دارند تا بتواند مدت زمان بیشتری رویدادها را ذخیره کند و برای کارکرد طولانی‌مدت، مناسب باشد. کمپانی سیگیت در حال حاضر تنها شرکتی است که هارد ۸ ترابایتی مخصوص دوربین های مدار بسته به بازار ارائه کرده است و با توجه به تمام این ویژگی‏ها به جرات می توان گفت که Seagate Surveillance با سه سال گارانتی سازگار ارقام گزینه‏ای قابل اعتماد برای ذخیره‏سازی محتوای ویدیویی خواهد بود.

منبع:برسام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار