تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 May 25
روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که باز هم قصد عقب نشینی از بازار گوشی های هوشمند را دارد و با خروج از بازار مصرفی مشتریان اقدام به تعدیل 1850 شغل میکند.
روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که باز هم قصد عقب نشینی از بازار گوشی های هوشمند را دارد و با خروج از بازار مصرفی مشتریان اقدام به تعدیل 1850 شغل میکند.

به گزارش «تابناک» این اقدام بعد از در اختیار گرفتن شرکت نوکیا به رقم 7.2 میلیارد دلار، منجر به خواهد شد تا کسب و کار این شرکت در عرضه گوشی های هوشمند به شدت کوچک شود. این در حالی است که هفته قبل نیز این شرکت اعلام کرده بود که الباقی گوشی های رده پایین برجا مانده از ماه های قبل را نیز به فروش خواهد رساند.

عقب نشینی مایکروسافت از بازار گوشی های هوشمند / تولید گوشی های مایکروسافت ادامه خواهد داشت


این اقدامات اخیر مایکروسافت در کنار کشیدن از بازار گوشی های هوشمند در پی استراتژی اخیر ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت است که قرار است بر اساس آن مایکروسافت خدمات و نرم افزارهای خود را بر روی گوشی های اندروید و iOS ارائه کند تا آنکه خود اقدام به ایجاد خط سیر تولید گوشی های هوشمند ویندوز فون نماید.

البته مایکروسافت اعلام کرده است که قصد آن را ندارد که به شکل کامل از بازار گوشی های هوشمند خارج شود و علیرغم کاهش سهم ان شرکت در بازار با کمتر از 1 درصد، همچنان حوزه موبایل را در دستور کار خود دارد. قرار است این شرکت همچنان برخی از گوشی های هوشمند را با برند مایکروسافت تولید کند و همچنین ویندوز 10 را برای سایر سازندگان موبایل در اختیار قرار دهد.

«تری مایرسون» مدیر بخش ویندوز و دستگاه های مایکروسافت در ایمیلی که به کارمندان فرستاده است، گفته: وقتی به سفرمان در بازار موبایل نگاه میکنم میبینم که کارهای سختی را به همراه ایده های جذابی انجام داده ایم اما آن شرایطی که برای تاثیر گذاری لازم است را به دست نیاورده ایم.

در حالی که امروز مایکروسافت اعلام کرده است که حضور گوشی های هوشمند این شرکت در بازار ادامه خواهد داشت اما در مورد مشخصات و ویژگیهای آنها اطلاعاتی به دست نداده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار