کد خبر: ۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 May 25
همین دیروز بود که مطلع شدیم گوشی گلکسی C5 سامسونگ مجوز FCC را برای حضور در بازارهای آمریکا دریافت کرده است. تصاویر و شایعات منسوب به این گوشی از هفته ها قبل در فضای مجازی منتشر شده بودند و یکی از این شایعات نشان می داد که گلکسی C5 توانسته مجوز رگولاتوری چین یعنی TENAA را به دست بیاورد.
امروز تعدادی از تصاویر رسمی گلکسی C5 توسط یک وب سایت آلمانی منتشر شده است که با تصاویر رندر شده گذشته همخوانی دارد. بر اساس مستندات TENAA و شایعات قبلی، گلکسی C5 به یک صفحه نمایش سوپر آمولد 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 مجهز خواهد شد. منبع تغذیه این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 617 با سرعت 1.5 گیگاهرتز است که به همراه هشت هسته داخلی خود و در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 405، قلب این دستگاه را به حرکت در می آورند. از لحاظ مشخصات حافظه، می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد.

یک دروبین 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی جا خوش کرده است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای برقراری چت های ویدیویی تعبیه شده است. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد و سیستم عامل پیش فرض گلکسی C5، اندروید 6.0.1 است.

هنوز حرفی از قیمت و تاریخ عرضه گلکسی C5 سامسونگ به میان نیامده است اما بدون شک این اطلاعات در زمان عرضه مشخص خواهند شد.

گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5

 تک شات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار