کد خبر: ۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 May 24
شرکت ZTE از اسمارت فون جدیدی به نام Grand X Max 2 در ایالات متحده رونمایی کرده است.

احتمالا از نظر شما هم انتخاب این نام برای یک گوشی هوشمند کمی عجیب است و معلوم نیست که چرا ZTE از چنین عناوین بلندی برای گوشی‌های خود استفاده می‌کند. مهم‌ترین ویژگی متمایزکننده این اسمارت فون جدید ابعاد 6 اینچی نمایشگر آن است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای مختلف برای مثال ویدیو، ایمیل و پیام‌های دریافتی در اپلیکیشن‌های پیام رسان را بدون اینکه چشمان خسته شود، مشاهده کنند.

 

از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی می‌توان به رزولوشن فول اچ دی نمایشگر، چیپست اسنپدراگون 617 با پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 64 گیگابایت، دوربین اصلی دوتایی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی، اینترنت 4G LTE، بلوتوث 4.1، میکرو USB، قابلیت هات اسپات، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی اشاره کرد.

 

دوربین دوال این گوشی دارای قابلیت تنظیم دستی است که به کاربر امکان می‌دهد سرعت شاتر، ایزو، تعادل رنگ سفید و غیره را کنترل کند. دوربین جلوی این گوشی نیز هنگامی که لبخند می‌زنید تصویر شما را ثبت می‌کند و قابلیت Beauty لکه‌های پوست شما را برطرف می‌کند.

 

محصول جدید ZTE به کمک چیپست صوتی های فای، موسیقی مورد نظر شما را رمزگشایی و مجدد تولید می‌کند تا میزان نویز‌های پس زمینه را به حداقل برساند و تجربه‌ای بسیار لذت بخش‌تر از گوش دادن به موسیقی را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از صدای دالبی، صدای دستگاه را در حالات مختلف برای مثال گوش دادن به موسیقی، بازی کردن، تماس و غیره شخصی سازی کنند.

 

ابعاد این گوشی 6.4 در 3.3 در 0.35 اینچ است و به اندروید مارشمالو 6 مجهز شده است.

 

این گوشی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 کوالکوم نیز پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با گوشی‌های موجود در بازار 75 درصد سریع‌تر شارژ خواهد شد. شارژ شدن این گوشی از 0 تا 50 درصد در کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شود.

 

این اسمارت فون جدید توسط شرکت کریکت وایرلس، زیر مجموعه AT&T، با قیمت 199.99 دلار برای پیش فروش عرضه شده است.

ZTE
ZTE
ZTE
تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار