کد خبر: ۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 08
سامسونگ در نظر دارد محصول جدیدی را با نام گلکسی A4 روانه بازار کند که به احتمال زیاد شماره مدل SM-A430U را دارد. این شماره مدل در وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان رویت شده است و گفته می‌شود که محصول مذکور از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

گلکسی A9

اطلاعات اولیه‌ای که چندی پیش در Zauba دیده شده بود، نشان می‌دادند که این محصول ارزشی ۴۷۷.۱۸ دلاری دارد و به هندوستان ارسال شده تا بررسی R&D روی آن انجام شود. در کنار گوشی، سامسونگ کابل داده و سیمکارتی را نیز ارسال کرده بود. این‌ها تمام اطلاعاتی است که تا چندی پیش می‌توانستیم از وب‌سایت Zauba در خصوص محصول جدید سامسونگ به دست آوریم. اما داده‌های جدید موجود در این وب‌سایت اطلاعاتی را نیز در خصوص نمایشگر این محصول ارائه می‌دهند.

سه‌شنبه گذشته چهار دستگاه با شماره مدل SM-A430U جهت تست به هندوستان ارسال شده است و حال بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این محصول نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. البته بر اساس این اطلاعات جدید، قیمت دستگاه نیز تاحدودی کاهش یافته و به ۳۵۵.۰۹ دلار رسیده است. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که تمام این اطلاعات بسیار جزئی و مختصر هستند و چندان که باید نمی‌توانند ما را با محصول جدید شرکت سامسونگ آشنا کنند. اما همچنان باید منتظر شایعات جدید بود تا بلکه از طریق آن‌ها بتوانیم هرچه بیشتر با SM-A430U آشنا شویم.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار