کد خبر: ۳۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 04

بک لینک ها جزو مهم ترین ابزاری هستند که برای بهینه سازی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند. در مورد اکثر افرادی که تجارت خود را به صورت آنلاین شروع می کنند، می توان این تعریف را از بک لینک داشت که "یک لینک ورودی از یک صفحه وب به وب سایت دیگر است."

هنگامی که این مقاله را با دقت مطالعه کردید، می توانید با اطمینان روی استراتژی لینک دهی مجدد خود کار کنید.

بک لینک ها چطور به سئو سایت کمک می کنند؟

در واقع بک لینک ها هر پیوند ورودی به وب سایت از هر وب سایت دیگری هستند. فهم این اصطلاح نسبتاً آسان است: به یک وب سایت در وب سایت دیگری، یک لینک مرجع داده می شود تا خواننده بتواند به صفحه پیوند داده شده مراجعه کند.

اهمیت بک لینک ها در سئو

برای درک اینکه چرا بک لینک بسیار مهم است، باید بدانید که چرا این تکنیک همیشه مورد نیاز بوده است. SEO مخففsearch engine optimization یا بهینه سازی موتور جستجو است و ترکیبی از استراتژی ها و فعالیت هایی است که برای رتبه بندی بالاتر در SERP ها یا صفحات نتایج موتور جستجو اتخاذ می کنید. کسب رتبه بندی و جایگاه در بالای نتایج جستجو برای عبارات و کلمات مهمی که کلمات کلیدی شما محسوب می شوند در موتورهای جستجو مانندGoogle  و Yahoo هدف نهایی سئو است.

هرچه وب سایت شما جایگاه بالاتری داشته باشد، بازدید کننده بیشتری خواهید داشت و به نوعی می توانید بازار هدف را به سمت خود جذب کنید. هرچه بازدید کننده بیشتری داشته باشید، تعداد بیشتری از آنها ممکن است محصول یا خدمات شما را دریافت و خریداری کنند (البته چندین فاکتور دیگر نیز وجود دارد که در تبدیل بازدید کننده به مشتری مهم است).

کاربران کلمات کلیدی را در موتور جستجو مانند گوگل وارد می کنند، موتور جستجو لیستی از پیشنهادات را به آنها می دهد و اغلب کاربران روی یکی از سه پیشنهاد برتر کلیک می کنند.

در این قسمت است که ضرورت ایجاد سئو خوب از آنجا ناشی می شود. از آنجا که جایگاه وب سایت ها در رتبه بندی نتایج موتورهای جستجو ممکن است بارها و بارها تغییر کند، دائماً نیاز است که همه وب سایت هایی که بر روی آن کلمه کلیدی رقابت می کنند، در زمینه بهبود سئو وبسایت خود کار کنند.

این دقیقا تعریفی کامل از SEO است. ترکیبی از تمام تاکتیک هایی که برای بالا بردن رتبه وب سایت خود در SERPها استفاده می کنید. از این رو، باید هر کاری انجام دهید تا آن را به عنوان یک مرجع و بهترین انتخاب موتور جستجو برای آن کلمه کلیدی تعیین کنید. باید بدانید که SEO پیچیده است و از چندین فعالیت مرتبط تشکیل شده است. اگر می خواهید در لیست رقابتی عبارات کلیدی خود باقی بمانید و به SERP های بالای کلمات کلیدی مورد نظر خود برسید، ساخت بک لینک یکی از فعالیت هایی است که باید در آن مهارت کسب کنید. در اصطلاح می توان بک لینک ها را ستون فقرات SEO نامید.

مطالعه ای که اخیراً روی یک میلیون وب سایت انجام شده نشان داد که بک لینک قوی ترین شاخص برای کسب رتبه بالاتر یک وب سایت در SERP های Google است (Google در حال حاضر حدود 80٪ از بازار جهانی جستجوی وب را در اختیار دارد). در یک جلسه پرسش و پاسخ در مارس سال گذشته، Andrey Lipattsev، عضوی از تیم کیفیت جستجوی گوگل، صریحاً گفت بعد از محتوای وب سایت خرید بک لینک بزرگترین عامل برای الگوریتم رتبه بندی گوگل است. در واقع بک لینک ها فاکتور بسیار مهمی هستند که موتورهای جستجو برای تعیین اینکه کدام یک از وب سایت ها در عبارت کلیدی جستجو شده بیشتر از سایرین مرتبط هستند استفاده می شوند.

چرا بک لینک ها اینقدر مهم هستند؟

کاملاً ساده است، بک لینک یک پیوند ارجاعی است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما می دهند و به این ترتیب یک وب سایت معتبر به شما اعتبار می بخشد و شما را به عنوان منبع به ربات های گوگل و همچنین کاربران معرفی می کند. این وب سایت ها به اندازه کافی هوشمند هستند که تنها درصورتی که محتوای آن برای خوانندگان آنها خوب باشد، سایر صفحات وب را پیشنهاد می دهند و در برخی مواقع نیز می توانید این بک لینک ها را از وب سایت های معتبر خریداری کنید.

اگر می خواهید بازدید کننده بیشتری به وب سایت خود جذب کنید، باید در رتبه بندی گوگل وب سایت خود را بهینه کنید. یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو وبسایت در رتبه بندی و همچنین ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر، کسب بک لینک از وب سایت های معتبر است که در صنعت مرتبط با شما فعالیت می کنند. با این حال، به دست آوردن بک لینک از مشاغل تجارت الکترونیکی و نشریات معروف می تواند زمان زیادی را صرف کند و به تلاش بسیاری نیاز دارد که شما می توانید با بهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان ما در راش وب می توانید با بیش از 600 وبسایت معتبر و متنوع بک لینک تهیه کنید و وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبنه کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار