کد خبر: ۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد از گوشی‌های جدید خود به همراه دو تبلت اندرویدی رونمایی کند. پس از لو رفتن مشخصات فنی پرچمداران خانواده گلکسی Note 20 و گلکسی Z Fold 2، شاهد لو رفتن مشخصات فنی نهایی تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7+ پیش از معرفی رسمی هستیم.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد از گوشی‌های جدید خود به همراه دو تبلت اندرویدی رونمایی کند. پس از لو رفتن مشخصات فنی پرچمداران خانواده گلکسی Note 20 و گلکسی Z Fold 2، شاهد لو رفتن مشخصات فنی نهایی تبلت‌های گلکسی تب S7 و S7+ پیش از معرفی رسمی هستیم.

 تبلت‌های جدید سامسونگ در دو سایز تولید می‌شود که نسخه 11 اینچی با نام گلکسی تب S7 و نسخه 12.4 اینچی با نام گلکسی تب S7+ شناخته می‌شود. تبلت گلکسی تب S7 به صفحه نمایش TFT مجهز شده و سنسور اثر انگشت آن در لبه کناری دستگاه قرار گرفته است اما نسخه گلکسی تب S7+ به همراه صفحه نمایش AMOLED و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه می‌شود. صفحه نمایش این دو محصول از نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز و رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

هر دو محصول به نسخه بروزرسانی شده قلم هوشمند S-pen با تاخیر 9 میلی ثانیه‌ای مجهز شده‌اند. هر دو تبلت گلکسی تب S7 و S7+ به تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos مجهز شده‌اند. نسخه تب S7 به باتری 7040 میلی آمپر ساعتی (15 دوام) و نسخه تب S7+ (16 دوام) به باتری 10090 میلی آمپر ساعتی تا کاربران می‌توانند ساعت‌ها محتوای تصویری را بدون دغدغه شارژ بر روی این دو تبلت تماشا کنند.

این دو تبلت برای شارژ و انتقال اطلاعات به درگاه Type C مجهز شده‌اند که امروزه بر روی اکثر تبلت‌های و گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز مشاهده می‌شود. سامسونگ برای شارژ باتری‌های حجیم و قدرتمند این دو محصول از فناوری شارژ سریع 45 واتی استفاده کرده است، اما شارژر درون جعبه این دو محصول از نوع 15 واتی بوده و باید شارژر 45 واتی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

در بخش لوازم جانبی، سامسونگ کیبورد ویژه تبلت‌های گلکسی تب S7 را به ترک‌پد مجهز کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ضخامت نسخه گلکسی تب اس 7 تنها 6.34 میلی‌متر و ضخامت نسخه تب اس 7 پلاس 5.7 میلی‌متر است. سامسونگ در این دو تبلت از حافظه رم 6 گیگابایتی به همراه فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی استفاده کرده است که امکان گسترش آن توسط کارت حافظه جانبی نیز وجود خواهد داشت.

سامسونگ بر روی این دو محصول از دوربین اصلی دو گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده کرده است؛ همچنین برای دوربین سلفی آن‌ها از سنسور 8 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص نحوه قیمت گزاری تبلت‌های جدید سامسونگ منتشر نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر رویداد گلکسی آنپکد باشیم.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار