کد خبر: ۳۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
ماه گذشته تیم پشتیبانی پیام‌رسان Telegram چندین قابلیت جدید را به برنامه اضافه کردند که این شامل ادیتور جدید ویدئو و استیکرهای متحرک در عکس‌ها و ویدئوها می‌شد. استفاده از ویدیو در عکس پروفایل تلگرام از جمله امکانات جدیدی است که در آپدیت جدید نسخه 6.3 امروز به این برنامه اضافه شده است.
به گزارش آی تابناک : ماه گذشته تیم پشتیبانی پیام‌رسان Telegram چندین قابلیت جدید را به برنامه اضافه کردند که این شامل ادیتور جدید ویدئو و استیکرهای متحرک در عکس‌ها و ویدئوها می‌شد. استفاده از ویدیو در عکس پروفایل تلگرام از جمله امکانات جدیدی است که در آپدیت جدید نسخه 6.3 امروز به این برنامه اضافه شده است. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به امکانات جدید این برنامه. با ما همراه باشید.

اولین تغییر در این برنامه افزایش محدودیت ارسال فایل‌های حجیم است. از سال 2014 تا به امروز کاربران می‌توانستند فایل تا حجم 1.5 گیگابایت را از طریق تلگرام ارسال کنند، اما حالا این محدودیت به 2 گیگابایت افزایش یافته است. برای مقایسه بد نیست بدانید که در واتساپ محدود ارسال محتوای صوتی و تصویری تا 16 مگابایت و فایل تا 100 مگابایت وجود دارد.

استفاده از ویدیو در عکس پروفایل تلگرام

با این بروزرسانی همچنین می‌توانید به جای عکس پروفایل از ویدئوی پروفایل استفاده کنید. این ویدئو زمانیکه شخصی پروفایل شما را باز کند پخش خواهد شد. همچنین شما امکان آن را خواهید داشت تا یک فریم مشخص از ویدئو را برای نمایش به عنوان عکس پروفایل در زمان چت انتخاب کنید. علاوه‌براین، حالا شما می‌توانید از میان عکس‌ها و ویدیوهای قبلی، بدون نیاز به حذف تصویر یا ویدیوی فعلی، یکی را به عنوان آواتار اصلی خود انتخاب کنید.

به ویرایشگر ویدیو نیز حالا گزینه جدیدی برای عکس‌ها و فیلم‌هایی که با دوربین جلویی ثبت می‌شوند، اضافه شده تا از طریق آن پوست صورت صاف‌تر نمایش داده شود.

در آپدیت جدید همچنین یک تامبنیل کوچک برای عکس‌ها در لیست چت و نوتفیکیشن‌ها اضافه شده است. ایموجی‌های متحرک جدیدی نیز با آپدیت جدید به لیست ایموجی‌ها اضافه خواهد شد.

تامبنیل عکس های تلگرام

تغییرات مثبت دیگری در تجربه چت وقابلیت People Nearby اعمال شده است. علاوه‌براین حالا کاربران می‌توانند پیام‌هایی که از اشخاصی خارج از دایره مخاطبینشان به آنها ارسال می‌شود را به صورت خودکار ساکت (Mute) یا آرشیو کنند.  برای انجام این کار باید از بخش Setting/Privacy گزینه مورد نظر را فعال کنید.

در ماه مارچ تلگرام گزینه برای نمایش وضعیت کانال و تعامل فالوئرها ایجاد کرد. ارائه آمار کانال حالا برای برای کانال‌های با عضو بالای 500 نفر و بیشتر در دسترس است. اما در آینده برای کانال‌های با 100 عضو نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کاربران اندرویدی ظاهر پخش موسیقی دستخوش تغییرات شده و ادیتور ویدیو امکان برش و چرخش ویدیو را فراهم کرده است. تلگرام دسکتاپ هم مشابه با نسخه موبایلی که از سال 2017 این قابلیت را داشت، امکان پشتیبانی همزمان از چند اکانت را محیا کرده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار