کد خبر: ۳۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 26
شهریور ماه زمانی است که هر ساله طرفداران اپل به انتظار می‌نشینند تا این شرکت جدیدترین آیفون خود را معرفی کند. به نظر امسال نیز این رویه تغییر نکرده و اپل قصد دارد در همین ماه رویداد بزرگی ترتیب داده و محصولات سخت‌افزاری جدید خود را معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : شهریور ماه زمانی است که هر ساله طرفداران اپل به انتظار می‌نشینند تا این شرکت جدیدترین آیفون خود را معرفی کند. به نظر امسال نیز این رویه تغییر نکرده و اپل قصد دارد در همین ماه رویداد بزرگی ترتیب داده و محصولات سخت‌افزاری جدید خود را معرفی کند.

با فروش خوبی که گوشی‌های سری آیفون 11 داشتند اپل امید زیادی به عرضه آیفون 12 با همان ترکیب سه‌گانه آیفون 11 دارد. بنابر اطلاعاتی که یکی از افشاگران معتبر و با سابقه محصولات اپل منتشر کرده شرکت اپل قصد دارد در روز هشتم سپتامبر (18 شهریور ماه) مراسم معرفی محصولات خود را برگزار کرده و در این مراسم از آیفون 12 و اپل واچ سری 6 رونمایی کند.

در ادامه این افشاگر اطلاعات به رونمایی از سه محصول جذاب دیگر در ادامه سال و روز 27 اکتبر (6 آبان ماه) اشاره کرده است. به نظر این مراسم می‌تواند برای رسانه‌ها و افرادی که علاقه‌مندی زیادی به این برند دارند بسیار مهمتر از همه مراسمی باشد که طی سالیان گذشته شاهد آنها بوده‌ایم.

iphone-12-2.jpg

شرکت اپل قصد دارد در مراسم آبان ماه امسال از سه محصول مهم رونمایی کند که اولین آنها نسخه جدید آیپد پرو است ولی در کنار آن دو محصول بسیار جذاب قرار گرفته‌اند که هر کدام می‌توانند طوفان رسانه‌ای خود را به پا کنند. اولین محصول خاص این مراسم عینک هوشمند اپل یا همان Apple Glass خواهد بود که سال‌هاست چپ و راست خبرهایی در مورد آن و ویژگی‌هایش می‌شنویم ولی تا به امروز تصور می‌شده که این محصول تنها یک طرح خیالی و زایده ذهن خلاق علاقه‌مندان به این برند است.

سومین محصولی که باید آن را نیز در ردیف جذاب‌ترین‌ها جای دهیم یک نسخه ویژه از مک‌بوک‌های اپل با پردازنده اختصاصی از پروژه Apple Silicon است.

همانطور که می‌دانید هیچ یک از موارد فوق از سوی شرکت تأیید یا رد نشده و نمی‌شوند ولی اگر رویه کاری اپل طی سالیان گذشته را ملاک قرار دهیم حداقل در یک مورد که زمان رونمایی از آیفون‌های جدید است می‌توانیم به اتفاق نظر برسیم.

اما در این گزارش یک مورد جالب دیگر نیز به چشم می‌خورد و آن عرضه یک مدل iPad جدید و شارژر بی‌سیم AirPower است که سال‌هاست در موردش می‌شنویم ولی چند ماه قبل به صورت ناباورانه‌ای از سوی شرکت اعلام شد که پروژه توسعه‌اش متوقف شده است.

به هر حال طی چند ماه آتی به نظر روزهای شلوغی را برای برند اپل باید در نظر داشته باشیم و طی این دوره تقریباً همه تجارت شرکت در زمینه سخت‌افزار بروز خواهند شد تا محصولات جدید و کاربردی‌تری وارد بازار شده و در اختیار مشتریان شرکت قرار گیرند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار