تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 24
بر اساس گزارش جدیدی که توسط کمپانی PwC منتشر شده، شاخه ورزش های الکترونیکی صنعت بازی های ویدیویی، قرار است طی سال 2016، درآمدی 463 میلیون دلاری کسب کند

بر اساس گزارش جدیدی که توسط کمپانی PwC منتشر شده، شاخه ورزش های الکترونیکی صنعت بازی های ویدیویی، قرار است طی سال 2016، درآمدی 463 میلیون دلاری کسب کند. در قیاس با سال گذشته، این رقم 43 درصد رشد داشته است.درآمد حاصل از این فعالیت را که به کنار بگذاریم، گزارش PwC اعداد و ارقام جالب دیگری نیز در این زمینه به همراه دارد. تا به امروز، پرطرفدارترین بازی ورزش های الکترونیکی، League of Legends بوده اما 63 درصد تماشاگران گفته اند که تماشای شوترهای اول شخص را ترجیح می دهند.

ورزش های الکترونیکی در سال 2016 صنعتی 500 میلیون دلاری خواهد بود

57 درصد این جمعیت خودشان را گیمرهای حرفه ای خطاب کرده اند و جالب است که بدانید جمعیت زنان در این حوزه اندکی بیشتر از حالت معمول است. یعنی ورزش های الکترونیک همانند دیگر ابعاد بازی های ویدیویی، مرد-محور نیستند.

ورزش های الکترونیکی در سال 2016 صنعتی 500 میلیون دلاری خواهد بود

ورزش های الکترونیک چندین سال است که به صورت حرفه ای در سراسر جهان دنبال می شود اما پس از پدید آمدن توییچ و تمرکز بیشتر گیمرها و استودیوهای بازی سازی روی این زمینه، هر سال شاهد رشد بیشتر آن هستیم و عجیب نیست که تا چند سال آینده حتی تیم های ورزش های الکترونیک در حد تیم های فوتبال در سراسر جهان محبوبیت پیدا کنند.

ورزش های الکترونیکی در سال 2016 صنعتی 500 میلیون دلاری خواهد بود

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار