کد خبر: ۳۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
تصاویری از نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم Oculus Quest فاش شده که نه تنها ظاهر آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد، بلکه به تاریخ عرضه احتمالی آن یعنی پانزدهم سپتامبر (۲۵ شهریور) نیز اشاره دارد.
به گزارش آی تابناک : تصاویری از نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم Oculus Quest فاش شده که نه تنها ظاهر آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد، بلکه به تاریخ عرضه احتمالی آن یعنی پانزدهم سپتامبر (۲۵ شهریور) نیز اشاره دارد.

ابتدا چند روز پیش بود که تصویری رندر شده از نسل جدید هدست Oculus Quest در توییتر رویت شد، و حالا نوبت به چند عکس دیگر رسیده که توسط کاربری به اسم WalkingCat منتشر شده است. او حتی در مورد تاریخ عرضه این هدست واقعیت مجازی هم صحبت کرده که به احتمال رونمایی زودهنگام آن اشاره می‌کند.

این عکس‌ها نشان می‌دهند نسل جدید Oculus Ques احتمالا ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی خود خواهد داشت، تنها با این تفاوت که این بار شاهد ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سفید هستیم. با توجه به شواهد، به احتمال زیاد این هدست در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد و بزودی روشنایی روز را خواهد دید.

کمپانی فیسبوک که به عنوان مالک Oculus به حساب می‌آید، تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این تصاویر و تاریخ افشا شده نشان نداده و از پاسخ به سوالات مربوطه نیز اجتناب کرده است.

این شرکت در ماه می سال گذشته اولین نسل از هدست بدون سیم Oculus Quest را روانه بازار کرد، که البته از دید کارشناسان قدرت کمتری نسبت به نسخه با سیم دارد. از آن موقع به بعد فیسبوک سعی کرده با ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف به توانایی‌های این هدست واقعیت مجازی بیافزاید، تا جایی که حالا برخی از متخصصان از Quest به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های بازار و «هدستی که باید خرید» یاد می‌کنند.

گفتنی است فیسبوک اوایل ماه گذشته از یک هدست واقعیت مجازی جدید مفهومی با ظاهری شبیه به یک عینک آفتابی رونمایی کرد که به طور کلی طراحی متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌های VR موجود در بازار دارد و به نمایشگرهای جدیدی مجهز شده است.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار