کد خبر: ۳۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
وب‌سایت DXOMark به عنوان مرجع رده بندی دوربین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود که به طور معمول برندهای هواوی، آنر، سامسونگ و اپل جایگاه اول تا دهم این رده بندی را تسخیر کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : وب‌سایت DXOMark به عنوان مرجع رده بندی دوربین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود که به طور معمول برندهای هواوی، آنر، سامسونگ و اپل جایگاه اول تا دهم این رده بندی را تسخیر کرده‌اند. حال برخلاف انتظارهای گوشی تازه وارد ردمی K30 Pro Zoom موفق شده تا با عملکرد قابل قبول دوربین خود در لیست 10 گوشی برتر DXOMark قرار بگیرد.

شرکت زیر مجموعه شیائومی در ماه‌های گذشته از گوشی جدید خود تحت عنوان Redmi K30 Pro Zoom رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به ماژول دوربین چهارگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی عمق سنج مجهز شده است؛ همچنین برای دوربین سلفی این محصول از مکانیزم موتور دار بیرون جهنده با سنسور 20 مگاپیکسلی عریض استفاده شده است.

تیم فنی وب‌سایت DXOMark پس از انجام بررسی‌های متفاوت دریافتند که دوربین این گوشی هوشمند در بخش‌های سرعت فوکوس خودکار، میزان دریافت نور، دقت تعادل رنگ سفید، میزان جزئیات در عکس های استاندارد و تصاویر بزرگنمایی شده در فضاهای باز عملکرد بسیار خوبی داشته است. البته گفته می‌شود که در برخی از مواقع بافت‌های تصاویر از بین می‌رود و رنگ‌ها از هم متمایز می‌شوند.

عکس‌های ثبت شده در محیط‌های بسته بر خلاف عکس‌های محیط‌های باز در حالت زوم جزئیات خود را از دست می‌دهند؛ همچنین سنسور فوق عریض این گوشی در بخش‌های دامنه دینامیکی و حذف نویز عملکرد مناسبی ندارد. این گوشی در بخش عکاسی امتیاز 129 و در بخش فیلم‌برداری امتیاز 101 را دریافت کرده و در مجموع با امتیاز 120 در جایگاه دهم رده بندی DXOMark قرار گرفته است.

بدون شک 10 گوشی برتر رده‌بندی DXOMark عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌اند و گزینه‌های خوبی برای عاشقان عکاسی به بودجه و سلیقه‌های مختلف به شمار می‌روند. اگر به دنبال یک پرچمدار اقتصادی با ظاهری خاص و دوربین قدرتمند می‌گردید، بدون شک Redmi K30 Pro Zoom از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار