کد خبر: ۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
بعد از میانرده با دوربین فوق‌العاده نوبت به میانرده جدید Vivo رسیده است. گوشی Vivo Y51s با مشخصاتی مناسب در کنار قیمتی مناسب‌تر برای کاربران و طرفداران Vivo تولیده شده است و امروز به صورت رسمی در چین توسط کمپانی ویوو رونمایی شد.
به گزارش آی تابناک : بعد از میانرده با دوربین فوق‌العاده نوبت به میانرده جدید Vivo رسیده است. گوشی Vivo Y51s با مشخصاتی مناسب در کنار قیمتی مناسب‌تر برای کاربران و طرفداران Vivo تولیده شده است و امروز به صورت رسمی در چین توسط کمپانی ویوو رونمایی شد.

گوشی Vivo Y51s یک میانرده مناسب و خارج از هر گونه حاشیه خبری است. این دستگاه با چیدمانی زیبا تمام قطعات مورد نیاز برای یک دستگاه میانرده را برای شما آماده کرده است و خبری از اتفاقات هیجان انگیز برای جلب توجه کاربران نیست. یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع LCD پنل جلویی دستگاه را تشکیل داده است. این نمایشگر دارای حفره‌ای در سمت چپ خود است و این حفره محل قرار گیری دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی است. همچنین نسبت تصویر Vivo Y51s به بنده 19.5:9 می‌باشد.

مشخصات گوشی Vivo Y51s

پشت دستگاه میزبان چینش عمودی دوربین سه گانه است. دوربین اصلی این دستگاه سنسوری 48 مگاپیکسلی دارد و قادر است تا کیفیت 4K به ضبط ویدیوهای شما بپردازد. همچنین دو دوربین دیگر این دستگاه به ترتیب یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. زیر پنل پشتی و جلویی دستگاه، پردازنده Exynos 880 5G قرار دارد. این پردازنده در کنار 6 گیگابایت رم قرار گرفته است و برای نهایت استفاده از این دو مورد گفته شده، ویوو 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای کاربر در نظر گرفته است. همچنین یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت نیز با آداپتور 18 وات برای شارژ این دستگاه در نظر گرفته شده است تا نگرانی از بابت شارژدهی دستگاه نیز وجود نداشته باشد.

اندروید 10 بخش نرم افزاری این موبایل را تشکیل می‌دهد، همچنین ویوو از نسخه 1.5 رابط کاربری Funtouch برای  قالب بدنی اندروید 10 این دستگاه استفاده کرده است. قیمت گوشی Vivo Y51s 256 دلار است و در سه رنگ آبی، مشکی و سفید از روز 29 جولای برای خرید در دسترس خواهد بود. میانرده‌های کمپانی ویوو غیر قابل پیشبینی هستند و این کمپانی همیشه سعی داشته است تا بررسی کنندگان را غافلگیر کند. از Vivo X50 Pro با دوربین حرفه‌ای با لرزشگیر جدیدش تا یک میانرده ساده و بدون حاشیه Y51s تا تلفن‌های بعدی این کمپانی.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار