کد خبر: ۳۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
همه کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند درحال ملحق شدن به میدان رقابت در بخش گوشی‌های مخصوص بازی هستند و گوشی Lenovo Legion Duel درحال حاضر یک سر و گردن از تمام این موارد بالاتر است.
به گزارش آی تابناک : همه کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند درحال ملحق شدن به میدان رقابت در بخش گوشی‌های مخصوص بازی هستند و گوشی Lenovo Legion Duel درحال حاضر یک سر و گردن از تمام این موارد بالاتر است. این دستگاه دقایقی پیش در جریان مراسمی توسط لنوو معرفی شد تا کاربرانی که قصد اجرای بازی‌های موبایلی خود را با بهترین کیفیت ممکن دارند قادر باشند یک دستگاه دیگر در سبد خرید خود اضافه نمایند.

گوشی Lenovo Legion Duel

لنوو تمام تلاش خود را برای رونمایی از این دستگاه کرد و طی این مدت خبر‌های زیادی در خصوص مشخصات داخلی این دستگاه در سطح اینترنت درحال رد و بدل شدن می‌بود که بسیاری از آن‌ها درست از آب درآمده‌اند.

نمایشگر لنوو Legion Duel یک نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 3120×1440 و نسبت تصویر 19.5:9 است که با نرخ بروزرسانی 144 هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR10+ همراه شده است تا بهترین عملکرد در بازی را در کنار بهترین عملکرد در تماشای محتوا را برای شما به ارمغان آورد.  این نمایشگر در کنار نرخ بروزرسانی 144 هرتز خود، از نرخ لمس 240 هرتز نیز برخوردار است تا سریع‌ترین واکنش را نسبت به لمس کاربر در مواقع حساس بین بازی‌های شوتر و آنلاین داشته باشد.

وظیفه پردازش‌های این دستگاه و همچنین قدرت برای پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 144 هرتز، توسط پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس تامین می‌شود. این پردازنده در کنار 8، 12 و 16 گیگابایت رم نیاز شما را برای اجرای تمام بازی‌های موبایلی در کنار عملکرد مناسب مدیریت رم برای باز نگه داشتن مابقی برنامه‌ها برطرف خواهد کرد. برای حافظه ذخیره سازی این دستگاه از 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه 3.1 استفاده شده است که برای مقایسه می‌توان به وان پلاس 8 پرو و استفاده از محصول از چنین حافظه‌ای نیز اشاره داشت.

اگر برایتان جالب است که بدانید دوربین سلفی این دستگاه در کدام قسمت قرار دارد باید بگوییم که خبری از دوربین سلفی در لبه بالایی، داخل نمایشگر دستگاه و یا زیر نمایشگر دستگاه نیست بلکه با توجه به اینکه این یک دستگاه مخصوص به بازی است، دوربین سلفی آن نیز به صورت افقی در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته است. این دوربین سنسوری 20 مگاپیکسلی دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در زمان انجام بازی، استریم با زاویه دوربین مناسب نیز داشته باشند.

دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی این دستگاه دریچه دیافراگم f/2.2 دارد و تا زوایه 81.7 درجه را نیز پوشش خواهد داد. متاسفانه ممکن است از عملکرد دوربین این سلفی این دستگاه خروجی لازم و خاص خود را دریافت نکنید اما باید این مورد را در نظر بگیرید که لنوو در زمینه‌های دیگر سعی کرده است تا این دستگاه را یک تلفن تمام و کمال کند. یک فلش زیر دوربین سلفی همانند ویژگی‌ای که برخی از لپتاپ‌ها دارای آن هستند قرار گرفته است تا در صورت نبود نور لازم برای ثبت تصویر، نگران نور محیط نباشید. پشت دستگاه میزبان یک دوربین 64 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر واید و یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر الترا واید است. این دستگاه با استفاده از پورت USB-C شارژ خواهد شد و باتری در نظر گرفته شده برای تامین انرژی، 5000 میلی آمپر خواهد بود.

یکی از بخش‌های جذاب این دستگاه، میزان قدرت شارژ آداپتور و پشتیبانی این دستگاه از چنین سرعت شارژی است. طی چند هفته گذشته لنوو با استفاده از تیزر و تبلیغات مختلف سعی در نشان دادن این ویژگی به تمام تولید کنندگان تلفن همراه و طرفداران خود بود. سریع‌ترین آداپتور و دستگاه پشتیبانی کننده از این سرعت، هم اکنون در دستان لنوو با سرعت شارژ 90 وات است. اما برای رسیدن به چنین سرعت شارژی نیاز به داشتن دو پورت USB-C و دو کابل USB-C دارید. ممکن است این ایده در ابتدا مسخره به نظر آید و اتصال دو کابل به تلفن همراه برای شارژ آن با چنین سرعتی عجیب به نظر برسد اما در نهایت مهم این است که گوشی شما با سرعت 90 وات شارژ خواهد شد. هر پورت مخصوص به یک باتری 2500 میلی آمپری است که در صورت اتصال هر دو کابل قادر خواهید بود تمام ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه را در 30 دقیقه شارژ نمایید.

دو شونه مخصوص به برنامه ریزی برای بازی این دستگاه با پشتیبانی از 130 بازی همراه شده است و توسعه دهندگان این بخش در حال اضافه کردن بازی‌های بیشتر به این بخش هستند تا بازیکنان بتوانند نهایت استفاده را از این بخش سخت افزاری دستگاه داشته باشند. همچنین از دیگر بخش‌های جذاب سخت افزاری دستگاه، سیستم خنک کنندگی دو لوله‌ای آن است که دمای دستگاه را حتی در شرایط سخت و بازی کردن پشت سر هم خنک نگه خواهد داشت.

قیمت این دستگاه در دو نسخه رنگ قرمز رنگ و آبی از روز 5 آگوست برای نسخه 8/128 گیگابایت 500 دلار، برای نسخه 12/128 قیمت 557 دلار و برای نسخه 12/256 گیگابایتی 600 دلار خواهد بود. همچنین نسخه بالارده این سری با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی  857 دلار می‌باشد.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار