کد خبر: ۳۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
براساس تحقیقاتی که توسط شرکت Campaign Asia-Pacific انجام شده، سامسونگ یک بار دیگر محبوب ترین برند آسیا لقب گرفته است. این شرکت کره‌ای از سال 2012 تا امروز در لیست Top 1000 Brands، همواره در جایگاه نخست بوده است.
به گزارش آی تابناک : براساس تحقیقاتی که توسط شرکت Campaign Asia-Pacific انجام شده، سامسونگ یک بار دیگر محبوب ترین برند آسیا لقب گرفته است. این شرکت کره‌ای از سال 2012 تا امروز در لیست Top 1000 Brands، همواره در جایگاه نخست بوده است.

در طول 9 سال گذشته، این موسسه تحقیقاتی که نتایج آن براساس نظرسنجی از بیش از 8000 نفر در 14 کشور در آسیا است، کشف کرده که سامسونگ از میان 1000 برندی که شامل اپل، ال‌جی، گوگل و … نیز می‌شود، پرطرفدارترین نام تجاری را دارد.

چرا سامسونگ محبوب ترین برند آسیا است؟

شاید بتوان اصلی‌ترین دلیل محبوبیت سامسونگ را شهرت جهانی این شرکت، تنوع و نوآوری در محصولاتش دانست. دو گوشی تاشوی این شرکت، یعنی گلکسی فولد و Z Flip از اولین محصولاتی بودند که با نمایشگرهای تاشو راهی بازار شدند. هرچند که عرضه Galaxy Fold آنگونه که انتظار می‌رفت نبود و به دلیل مشکلاتی که نمایشگر این گوشی داشت، به بازار آمدن آن چند ماهی به تأخیر خورد. با این حال، Campaign Asia معرفی این محصول را از نظر ارزشگذاری هم‌تراز با اولین آیفون اپل دانست که معنای جدیدی به صنعت گوشی‌های هوشمند بخشیده بود.

Benedict Gordon، مدیر اجرایی شرکت Superunion در آسیا به Campaign Asia در رابطه با دلیل محبوبیت برند سامسونگ در میان کاربران قاره کهن گفته است:

"در دسته موبایل، اگر به برندهایی مانند هوآوی، اوپو، شیائومی و ویوو نگاهی بیاندازید، تمامی آنها برچسب "برند چینی” را یدک می‌کشند. ما شاهد این بودیم که این موضوع در جنگ تجاری آمریکا و چین تا چه اندازه آسیب زننده است. سامسونگ توانسته فراتر از این موضوع عمل کند و مانند یک برند جهانی به فعالیتش ادامه دهد.”

درک این موضوع که سامسونگ چگونه توانسته از کاربران آسیایی دل ببرد، چندان سخت نیست. غول کره‌ای دنیای فناوری جهان طیف گسترده‌ای از محصولات را در بازه‌های قیمتی متنوع که مناسب برای همه نوع مصرف کننده است ارائه می‌کند. در دسته گوشی‌های هوشمند این شرکت در بخش محصولات اقتصادی دو سری گلکسی A و M را راهی بازار می‌کند و برای کاربرانی که قصد خرید محصولات قدرتمندتری دارند، دو سری پرچمدار گلکسی S و Note را ارائه می‌کند. البته همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، گوشی‌های لوکسی مانند گلکسی فولد و Z Flip را هم برای افرادی که به گجت‌های خاص علاقمندند به بازار معرفی خواهد کرد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار