کد خبر: ۳۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
به نظر می‌رسد هدف اصلی تاسیس کمپانی POCO از همان ابتدای کار، هدف قرار دادن دستگاه‌های پرچمدار و برداشتن لقب ” پرچمدار کش ” از کمپانی وان پلاس بوده است. دستگاه‌های POCO با بهترین پردازنده و مشخصات با قیمتی زیر 500 دلار وارد بازار مصرف می‌شوند که خود جای سوال زیادی را برای کاربران باز کرده است.
به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد هدف اصلی تاسیس کمپانی POCO از همان ابتدای کار، هدف قرار دادن دستگاه‌های پرچمدار و برداشتن لقب ” پرچمدار کش ” از کمپانی وان پلاس بوده است. دستگاه‌های POCO با بهترین پردازنده و مشخصات با قیمتی زیر 500 دلار وارد بازار مصرف می‌شوند که خود جای سوال زیادی را برای کاربران باز کرده است. سرعت گوشی POCO F2 Pro در مقایسه با OnePlus 8 Pro می‌تواند نمونه خوبی برای گرفتن لقب پرچمدار کش به صورت کامل از این کمپانی باشد.

یکی از نقاط قوت POCO F2 Pro انتخاب پردازنده اسنپدراگون 865 برای انجام عملکردهای پردازشی این دستگاه بوده است. این پردازنده در کنار حافظه داخلی UFS 3.1 عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین طبق طبعیت دستگاه‌های کنونی، 8 گیگابایت رم برای نسخه 256 گیگابایتی دستگاه و 6 گیگابایت رم برای نسخه 128 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است.

POCO F2 Pro

این درحالی است که وان پلاس برای جدیدترین دستگاه خود از حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده کرده و می‌توان انتظار عملکردی با اختلاف کم میان دو دستگاه را داشته باشیم. در بخش رم وان پلاس 8 پرو 2 گیگابایت رم برای نسخه 128 گیگابایتی خود بیشتر در نظر گرفته است و از 6 گیگابایت رم به 8 گیگابایت رم شاهد برتری نسبت به POCO F2 Pro هستیم. در مقابل برای نسخه 256 گیگابایتی موضوع به طور کامل عوض خواهد شد و اینبار شاهد 4 گیگابایت رم بیشتر نسبت به رم 8 گیگابایتی POCO 2 Pro هستیم.

آیا سرعت گوشی Poco F2 Pro بیشتر خواهد بود؟

اما تمام مشخصات بر روی کاغذ می‌باشد و هر دستگاه در یک بخش برتری مشخصی نسبت به دیگری دارد اما باید دید کدام یک در استفاده روزمره عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. در این ویدیو سعی شده است تا تمام مشخصه‌های هر دو دستگاه از مدت زمان بوت شدن تا باز کردن انواع برنامه‌ها را در نظر بگیریم تا بتوانیم یک ویدیو کامل برای شما قرار دهیم.

تماشای ویدئو از یوتیوب

مقایسه در این ویدیو نشان دهنده برتری هر دو دستگاه نسبت به یکدیگر می‌باشد و نمی‌توان یک دستگاه را کاملا برنده این ویدیو دانست. POCO F2 Pro در ابتدا زمان کمتری را صرف بالا آمدن و آماده به کار بودن دستگاه داشت. همچنین هر دو دستگاه در باز کردن برنامه‌های پیشفرض و ساده برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند. این مورد در بازی‌های مختلف نیز تکرار شد اما POCO F2 Pro مقداری برتری نسبت به OnePlus 8 Pro از خود نشان داد. سرعت گوشی POCO F2 Pro  در مقایسه با OnePlus 8 Pro به صورت کلی مقداری بهتر بود و همچنین POCO 2 Pro در مدیریت رم نیز توانست حتی با وجود 4 گیگابایت رم کمتر عملکرد خوبی از خود نشان دهد





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار