کد خبر: ۳۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
iQOO برند گیمینگ زیرمجموعه ویوو امروز کنفرانسی در کشور چین برگزار و در آن از شارژر 120 وات iQOO رونمایی کرد. در شرایطی که اوپو، رقیب ویوو امروز با انتشار پوستری اعلام کرد که قصد دارد روز چهارشنبه از شارژر 125 واتی خود پرده‌برداری کند، ویوو وارد عمل شد و زودتر Super FlashCharge 120W خود را معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : iQOO برند گیمینگ زیرمجموعه ویوو امروز کنفرانسی در کشور چین برگزار و در آن از شارژر 120 وات iQOO رونمایی کرد. در شرایطی که اوپو، رقیب ویوو امروز با انتشار پوستری اعلام کرد که قصد دارد روز چهارشنبه از شارژر 125 واتی خود پرده‌برداری کند، ویوو وارد عمل شد و زودتر Super FlashCharge 120W خود را معرفی کرد. انتظار می‌رود که این شارژر فوق سریع از ماه آگوست در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد.

توانایی‌های شارژر 120 وات iQOO

شارژر 120 وات جدید ویوو  قابلیت این را دارد که یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی را تنها در مدت 15 دقیقه شارژ کند. این سرعت 2 برابر آن چیزی است که در شارژر 65 وات Find X2 Pro اوپو دیده‌ایم.

شارژر 120 وات iQOO

کنفرانس iQOO تنها 15 دقیقه به طول انجامید و با یک دموی شارژر 0 تا 100 درصد آغاز شد. مدیر این برند جزئیاتی در رابطه با اینکه چگونه تکنولوژی مورد نظر بدون آنکه آسیبی به گوشی وارد کند، عمل می‌کند توضیحاتی ارائه داد. سلول‌های باتری‌ها حالا به سبک جدیدی طراحی می‌شوند و به لطف این طراحی 50 درصد از ظرفیت یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی می‌تواند در 5 دقیقه شارژ شود.

در ساخت این مدل باتری‌ها، ولتاژ و جریان از 20 ولت 6 آمپر به 12 ولت 10 آمپر تبدیل شده است و این خود به دو مدار مجزا 5 آمپر با ولتاژ 12 ولت تقسیم شده که دو سلول 2000 میلی آمپرساعتی را شارژ می‌کنند. هر گوشی هوشمندی که از این راهکار بهره ببرد باید به لایه‌های اضافی گرافیت مجهز باشد و سیستم خنک کننده داخلی مجزا برای پایین نگه داشتن دمای گوشی و محافظت از مادربرد داشته باشد.

شارژر 120 وات iQOO

مقامات iQOO در مراسم رونمایی از شارژر 120 وات، اعلام نکردند که کدام گوشی ماه آینده قرار است با این شارژر راهی بازار شود. اما با سابقه این شرکت، قابل پیش‌بینی است که گوشی مورد گیمینگ باشد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار