کد خبر: ۳۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
کمتر از دو هفته پیش گزارشی را مبنی بر اینکه استودیو یوبی‌سافت به زودی از اولین ساخته خود در سبک بتل رویال رونمایی خواهد کرد منتشر کردیم. این استودیوی کانادایی دیشب در جریان رویداد Ubisoft Forward خود از این بازی رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : کمتر از دو هفته پیش گزارشی را مبنی بر اینکه استودیو یوبی‌سافت به زودی از اولین ساخته خود در سبک بتل رویال رونمایی خواهد کرد منتشر کردیم. این استودیوی کانادایی دیشب در جریان رویداد Ubisoft Forward خود از این بازی رونمایی کرد. تریلر بازی Hyper Scape شب گذشته در این رویداد به نمایش گذاشته شد و از همین حالا می‌توانید به صورت رایگان آن را بر روی کامپیوترهای شخصی تجربه کنید.

تریلر بازی Hyper Scape در رویداد Ubisoft Forward

یوبی‌سافت حالت آزمایشی عنوان بتل رویال جدید خود را به رایگان بر روی پلتفرم PC منتشر کرده است و گیمرهای سراسر جهان می توانند این بازی را فعلا به صورت آزمایشی تجربه کنند. تریلر گیم پلی Hyper Scape هر چند کوتاه اما به نظر جذاب می‌رسد. سطح اکشن بسیار بالا که در دیگر عناوین بتل رویال دیده می‌شود، در این بازی نیز به خوبی گنجانده شده است. شهر مجازی که بازی در آن در جریان دارد، Neo Arcadia نام دارد که از هفت بخش منحصر به فرد تشکیل شده است. دسترسی به هر قسمتی از این بخش ها در طول بازی ممکن است، از آسمان خراش‌های مرتفع گرفته تا خیابان‌ها و پشت بام‌ها، همگی مکان‌هایی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید و این شهر طوری طراحی شده که شما را وادار می‌سازد دائما با محیط اطراف، خود را سازگار کنید.

به گفته یوبی‌سافت،  Hyper Scape یک برند جدید در سبک اول شخص تیراندازی چند نفره است که به شما امکان می‌دهد سبک مبارزه خود برای تسلط در میدان مبارزه تعریف کنید. از امکان کمک گرفتن از محیط گرفته تا به کار بردن تسلیحات منحصر به فرد و دستیابی به قدرت‌های خاص برای برتری در مقابل دشمنان، همگی در این بازی تعریف شده‌اند. یوبی‌سافت زمان دقیق انتشار نسخه نهایی این بازی را اعلام نکرده اما Hyper Scape تا قبل از به پایان رسیدن سال میلادی جاری برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی منتشر خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار