کد خبر: ۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
گیمرها می‌دانند که لو رفتن بازی‌های «یوبی سافت» پیش از معرفی رسمی، چندان دور از انتظار نیست. با این وجود انتشار ناگهانی تریلر سینماتیک بازی پُر طرفدار و حساس Far Cry 6، چیزی فراتر از انتظارات ما در زمان کنونی بود.
به گزارش آی تابناک : گیمرها می‌دانند که لو رفتن بازی‌های «یوبی سافت» پیش از معرفی رسمی، چندان دور از انتظار نیست. با این وجود انتشار ناگهانی تریلر سینماتیک بازی پُر طرفدار و حساس Far Cry 6، چیزی فراتر از انتظارات ما در زمان کنونی بود. این تریلر سینماتیک اثبات می‌کند که Far Cry 6 موضوعی بسیار متفاوت از عناوین قبلی را یدک کشیده و با گرافیک خیره کننده کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود. این شما و این هم Far Cry 6.

همه چیز با لو رفتن یک پوستر تبلیغاتی از بازی Far Cry 6 آغاز شد. پس از آنکه فروشگاه پلی استیشن به اشتباه پوستری از بازی Far Cry 6 را منتشر کرد، به سرعت شاهد انتشار یک ویدیوی کوتاه و 11 ثانیه‌ای از بازی، و وایرال شدن این خبر بودیم. فرانچایز Far Cry که از جمله بهترین عناوین یوبی سافت است، در نسخه‌های اخیر خود علی رغم گرافیک بالا، کارگردانی خوب و گیم پلی جذاب، روندی تکراری را ارائه می‌داد.

با این وجود در Far Cry 6 شاهد یک داستان پردازی 100 درصد متفاوت هستیم؛ داستانی که شاید هیچ یک از ما انتظار آن را نداشتیم. در فار کرای 6 شاهد حضور جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad هستیم. اسپوزیتو در این بازی نقش شخصیت منفی داستان را بر عهده دارد. Far Cry 6 در آمریکای جنوبی جریان دارد. داستان بازی، حول محور یک انقلاب مردمی در گردش است.

FAR-CRY-2.jpg

«یارا» نام مکانی است که جریان اصلی بازی در آن دنبال می‌شود؛ یک منطقه گرم سیر که حالا آبستن حوادث بسیاری است. « آنتون کاستیلو» به عنوان فرماندار این شهر، در تلاش برای تحقق رؤیایی خود، در زمینه بازگشت یارا به دوران شکوه پیشین است. « آنتون کاستیلو» و پسرش با نام «دیگو»، برای بازگرداندن یارا به شکوه سابق عملیات بزرگی را آغاز کرده‌اند که نتیجه آن به وجود آمدن یک انقلاب بزرگ است. دیگو قدم‌های خود را در راستای اهداف پدر برداشته و گیمرها بازی را در نقش یک مبارز، به نام «دنی روجاس» آغاز خواهند کرد.

«دنی روجاس» از بومیان یارا بوده و حالا در یک نقش یک سرباز، به دنبال آزادی است. جالب است بدانید که Far Cry 6 دارای بزرگترین نقشه در بین تمام عناوین Far Cry است. این بازی دارای تنوعی بزرگ از انواع اسلحه‌ها، محیط‌های مسکونی، محیط‌های طبیعی و خودروها است. Far Cry 6 برای کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد؟ Far Cry 6 در کنسول PS4 و کامپیوترهای شخصی اجرا می‌شود.

اما یوبی سافت کنسول‌های نسل نهم را فراموش نکرده و باید بدانید که Far Cry 6 در نسخه‌هایی بهبود یافته، راهی PlayStation 5 و Xbox Series X خواهند شد. در ادامه می‌توانید تریلر کامل سینماتیک و جذاب Far Cry 6 را مشاهده کنید. (در صورت نیاز، از طریق تنظیمات کناری پنجره پخش می‌توانید رزولوشن پخش ویدیو را افزایش دهید).

منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار