کد خبر: ۳۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
حذف صفحه لودینگ بازی ها به لطف سرعت بسیار بالای حافظه SSD موجود در PlayStation 5 سونی و Xbox Series X مایکروسافت، یکی از مباحثی است که در هنگام نزدیک شدن به ارائه این دو کنسول جدید بسیار قوت گرفته است.
به گزارش آی تابناک : حذف صفحه لودینگ بازی ها به لطف سرعت بسیار بالای حافظه SSD موجود در PlayStation 5 سونی و Xbox Series X مایکروسافت، یکی از مباحثی است که در هنگام نزدیک شدن به ارائه این دو کنسول جدید بسیار قوت گرفته است.

توسعه‌دهندگان و گیمرها متذکر شده‌اند که نشان دادن این صفحه چقدر برای جدا کردن بازیکنان از گیم‌پلی واقعی تأثیرگذار خواهد بود. مطمئنا اینگونه است، اما در مصاحبه با Ryan Shah از استودیوی ایندای Kitatus and Friends، او به یک مورد بسیار مهم اشاره کرد. برخی از بازی‌ها در صفحه لودینگ خود اطلاعاتی مهمی در مورد سیستم بازی و دنیای بازی به گیمر منتقل می‌کنند و اکنون این رویکرد مجبور به تغییر است.

حذف صفحه لودینگ بازی ها

قطعا و بدون تردید، این موضوع فقط در بازی‌های جهان باز وجود ندارد، اما من معتقدم تمامی بازی‌ها از این بخش بهره‌مند هستند، به این معنی که درست از زمان شروع این صنعت، دود و آینه برای بارگیری بازی مورد استفاده قرار می‌گرفت. حتی در برخی موارد از راهروهای باریک و یا بلوک‌های بارگیری استفاده شد، و در برخی موارد نیز از مینی‌بازی‌هایی برای رد کردن قسمت لودینگ بازی استفاده کرده‌ایم.

درها در بازی Resident Evil یک مثال بسیار خوب است، اکنون آن‌ها را در نظر بگیرید، فقط یک انتخاب زیبایی شناختی هستند و نه چیزی مهم برای پوشاندن بخش لودینگ، اما همچنان دارای اخطارهای برای بازی است. بخش لودینگ بازی جایی است که در بازی‌هایی مانند Fallout 4 و حتی بازی Soulsborne نکات مهم زیادی در مورد داستان و نکاتی درباره نحوه بازی نمایش داده می‌شود و در طراحی بازی‌ جای بسیار مهمی برای خود دارند. با این حال، اگر شما در بازی شروع به لودینگ کنید، برخی از زمینه‌ها وجود دارد و می‌توان برخی از مهارت‌های مفید برای بازی را مشاهده کنید. اکنون با حذف این بخش بازی‌سازان باید به فکر روش دیگری برای ارائه این اطلاعات باشند، و این موضوع چیزی است که اکثر مرد به آن دقت نمی‌کنند.

این موضوع ممکن است در نگاه اول یک چیز پیش پا افتاده به نظر برسد، اما در واقع موضوع بسیار مهمی است به خصوص برای برخی از بازی‌ها، مانند بازی‌های RPG که در آن بسیاری از ویژگی‌ها و اطلاعات بازی در این بخش ارائه می‌شود. در زمان‌های گذشته، کتابچه راهنمایی همراه بازی‌ها برای راهنمای بازی ارائه می‌شد، اما در عصر دیجیتال این گزینه دیگر وجود ندارد. با وجود صفحه‌های لودینگ که اساسا دیگر از بین رفته‌اند، توسعه‌دهندگان چاره‌ای جز تقویت بخش آموزشی بازی‌ها برای آموزش بازیکنان ندارند.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار