کد خبر: ۳۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
شرکت داج (Dodge) طرفداران خاص خود را دارد، چرا که محصولات آن معمولا با تمرکز بر فاکتورهایی مثل ظاهری عضلانی، موتور قدرتمند و صدای مهیب پیشرانه طراحی و تولید می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : شرکت داج (Dodge) طرفداران خاص خود را دارد، چرا که محصولات آن معمولا با تمرکز بر فاکتورهایی مثل ظاهری عضلانی، موتور قدرتمند و صدای مهیب پیشرانه طراحی و تولید می‌شوند. اما در این بین داج منتقدانی هم دارد، به باور این دسته ساخته‌های خودروساز آمریکایی صرفا برای گاز دادن و مسابقات شتاب در مسیر مستقیم مناسب هستند و در جاده‌های پر پیچ و خم نمی‌توان روی توانایی‌های حرکتی آنها حساب باز کرد.

با معرفی نسخه‌های جدید از سه مدل محبوب چلنجر، چارجر و دروانگو، داج شروعی طوفانی در ماه جولای داشت. این سه خودرو در مجموع 2,314 اسب بخار قدرت دارند.

آنطور که تیم کنیسکیس (Tim Kuniskis) مدیر بخش خودروهای سواری گروه فیات کرایسلر (FCA) اظهار کرده، مدیران برند داج به خوبی در جریان انتقادها بوده و به نوعی آنها را قبول دارند. آقای کنیسکیس در مصاحبه اخیر با نشریه Muscle Cars & Trucks تایید کرده که ویژگی بارز محصولات داج قدرت موتور آنها است، نه امکانات و تجهیزات داخل کابین. وی افزوده سرعت بالا در مسیر مستقیم، آن چیزی است که مشتریان از داج انتظار دارند.

آقای کنیسکیس در مصاحبه خود علت ورود داج به حوزه مسابقات درگ را علاقه بالای مشتریان این برند به چنین مسابقاتی عنوان کرده است. مدیر بخش خودروهای سواری گروه فیات کرایسلر به ظاهر تقریبا یکسان نسخه‌های مختلف از یک مدل تولیدی با وجود اختلاف قیمت زیاد نیز اشاره داشته و اضافه کرده جامع بودن نکته‌ای کلیدی برای برند داج است. به اعتقاد تیم کنیسکیس مشتریان داج همگی عضو یک خانواده هستند، حال فرقی نمی‌کند یکی دارای چلنجر استاندارد 30 هزار دلاری باشد و دیگری دارای نسخه 90 هزار دلاری Redeye.

او در این باره گفته:

من می‌خواهم شما یک چلنجر 30 هزار دلاری را با نسخه 90 هزار دلاری Redeye اشتباه بگیرید... شما فقط یک موتور 5.7 لیتری Hemi ندارید، بلکه دارای چلنجر هستید و عضوی از تیم به شمار می‌روید.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار