کد خبر: ۳۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 11
مدتی است که منتظر رونمایی از نسخه 5G موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ هستیم که حالا ویدیویی تبلیغاتی و کامل از این تلفن هوشمند با رنگی متفاوت فاش شده.
به گزارش آی تابناک : مدتی است که منتظر رونمایی از نسخه 5G موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ هستیم که حالا ویدیویی تبلیغاتی و کامل از این تلفن هوشمند با رنگی متفاوت فاش شده. به احتمال زیاد این موبایل در جریان رویداد Unpacked 2020 در پانزدهم مرداد ماه رسما رونمایی خواهد شد.

بر اساس آنچه تاکنون منتشر شده، نسخه جدید موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ نه تنها به تکنولوژی ارتباطاتی 5G مجهز خواهد شد، بلکه از چیپست مدل اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام بهره خواهد برد که یک مدل از چیپست نسخه اولیه این گوشی یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس قوی‌تر و سریع‌تر است.

اما در سایر موارد همه چیز یکسان خواهد بود؛ به این ترتیب که سامسونگ برای این مدل رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته و اندازه نمایشگر اصلی هم بدون تغییر به اندازه ۶.۷ اینچ خواهد بود. دوربین‌های پشت بدنه هم مثل قبل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی را کنار هم قرار داده و طراحی کلی گوشی هم بدون تغییر مانده.

البته از نظر ابعاد گفته می‌شود ارتفاع گوشی به اندازه ۰.۱ میلی‌متر بلندتر شده و ضخامت آن نیز ۰.۵ میلی‌متر بیشتر است. اما در عین حال ظرفیت باتری جایگذاری شده به هیچ عنوان تغییری نکرده و حتی رابط کاربری هم نسخه One UI 2.5 خواهد بود که تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند.

بدون شک طبیعی است که نسخه مجهز به فناوری 5G یک موبایل بدون تغییر در مشخصات و قابلیت‌ها روانه بازار شود، اما کاربران انتظار داشتند با توجه به فاصله زمانی چند ماهه عرضه حداقل بهبودهایی در آن، به خصوص از نظر باتری که عملکردی مطلوب نداشت اعمال شود، اما احتمالا این‌طور نخواهد بود.

طبق ویدیوی فاش شده از سوی evleaks، مشخصه اصلی این مدل از موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ، رنگ برنز (Mystic Bronze) آن است. از نظر قیمت هم می‌دانیم که نرخ در نظر گرفته شده برای این نسخه تا حدودی بالاتر از قیمت ۱۳۸۰ دلاری مدل LTE خواهد بود. ناگفته نماند که در جریان رویداد Unpacked 2020 از خانواده گلکسی نوت 20 و احتمالا نسخه دوم گلکسی فولد نیز رونمایی خواهد شد.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار