کد خبر: ۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 11
Epic Games سری جدید بازی‌های رایگان خود را در Epic Games Store معرفی کرد که تا 16 جولای در دسترس قرار خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : Epic Games سری جدید بازی‌های رایگان خود را در Epic Games Store معرفی کرد که تا 16 جولای در دسترس قرار خواهد بود. بازی های رایگان هفته Epic شامل بازی‌ شوتر Killing Floor 2، بازی استراتژی و شبیه‌سازی Excapists 2 و نسخه Premier بازی اکشن – ماجرایی استودیوی Stage 2 به نام Lifless Planet می‌باشد.

بازی Tripwire Interactive یعنی Killing Floor 2 با تمامی رایانه‌های موجود سازگار است تا همه بتوانند با دعوت از دوستان خود در یک اکوسیستم مشابه با هم بازی کنند. توسعه دهنده این بازی نوشته است: ما بسیار سخت کار کرده‌ایم تا سرویس‌های آنلاین Epic را در چارچوب شبکه خود بگنجانیم تا دعوت‌های بازی و دوستی برای تمامی سیستم‌عامل‌های رایانه شخصی پشتیبانی شود. همچنین Vivox به ما در ایجاد پلتفرم VOIP- آگنوستیک کمک نمود تا کاربران بتوانند به راحتی درون بازی با هم به گفتگو بپردازند.

بازی های رایگان هفته Epic

Killing Floor 2

این بازی یک Co-Op Survival Shooter است که آخرین امیدهای بشریت را درست زمانی که هیولاهایی از طریق آزمایش‌های بیوتکنولوژی اشتباه شرکتی اروپایی وارد زمین شده‌اند را به تصویر می‌کشد. این بازی دارای انبوهی از ویژگی‌ها، ده‌ها نوع قدرت مختلف و همچنین بیش از صد سلاح منحصر به فرد از جمله تجهیزات سخت‌افزاری نظامی است.

Lifeless Planet

یک فضانورد در حالی که به دنبال زندگی در یک سیاره دوردست است، یک شهر متروکه روسی را کشف می‌کند. او گمان می‌کند که مأموریت وی فریبی بیش نبوده تا اینکه یک زن جوان و مرموز، او را از پدیده‌ای عجیب و کشنده نجات می‌دهد و …

The Escapists 2

باید از بزرگترین زندان‌های دنیا فرار کنید. بزرگترین زندان‌ها را کشف کنید، باید طبق قوانین زندان زندگی کنید، تماس تلفنی برقرار کنید، کارهای زندان را انجام دهید و کارهای روزمره را دنبال کنید، در حالی که نقشه فرار خود را مهندسی می‌کنید.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار