کد خبر: ۳۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
شرکت MSI که این روزها عزادار فوت ناگهانی مدیر عامل خود است، یک مانیتور گیمینگ جدید را معرفی کرد. مانیتور Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی، که به مانیتوری بزرگ اما خوش قیمت نیاز دارند ساخته شده است. با این مانیتور جذاب آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : شرکت MSI این روزها رقیب جدی برندهایی نظیر ASUS در بازار نمایشگرهای مخصوص بازی است. قیمت مناسب به نسبت عملکرد و ابعاد، ویژگی برتر مانیتورهای این شرکت به شمار می‌روند. Optix G32CQ4 نیز عضو جدید خانواده Optix است که یک مانیتور مخصوص بازی 31.5 اینچی با وضوح WQHD یا 1440×2560 است. ام اس آی در این مانیتور از پنل های سری VA بهره می‌برد؛ Optix G32CQ4 یک مانیتور گیمینگ منحنی بوده و شدت انحنای 1500R را به همراه دارد که برای چشم انسان یک انحنای بسیار استاندارد است.

MSI-GAM-2.jpg

علی رغم استفاده از فریم بسیار باریک و طراحی ساده اما جذاب پایه‌ها، Optix G32CQ4 از نظر طراحی تفاوتی با مدل‌های موجود ندارد. Optix G32CQ4 از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی کرده و به لطف این پشتیبانی، فرکانس به‌روزرسانی پنل در آن 165 هرتز است. این مانیتور گیمینگ با زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه‌ای خود، برای اجرای بازی‌ها بسیار مناسب است.

MSI-GAM-3.jpg

به گفته MSI، شدت روشنایی این مانیتور به 250 نیت رسیده و از این رو فاقد پشتیبانی از HDR است که قیمت تمام شده آن را کاهش می‌دهد. نسبت کنتراست استاتیک 3000:1، پوشش 91.43 درصدی گستره رنگ DCI-P3، روکش مات و ضد تابش مانیتور، دو ورودی HDMI 2.0 و یک ورودی DisplayPort 1.2a نیز از جمله دیگر ویژگی‌های MSI Optix G32CQ4 به شمار می‌روند. این شرکت تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری این محصول نکرده اما با توجه به ویژگی‌ها و رده بندی، باید در انتظار یک قیمت مناسب و رقابتی باشیم.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار