کد خبر: ۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
اپل قصد دارد تا در پاییز امسال گوشی آیفون 12 را به صورت رسمی معرفی کند. اما بر خلاف سالیان گذشته شنیده‌ها حاکی از این است که این گوشی باید ابعاد و اندازه‌ای دور از انتظار داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : اپل قصد دارد تا در پاییز امسال گوشی آیفون 12 را به صورت رسمی معرفی کند. اما بر خلاف سالیان گذشته شنیده‌ها حاکی از این است که این گوشی باید ابعاد و اندازه‌ای دور از انتظار داشته باشد.

طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده و اطلاعاتی که از گوشی جدید اپل داریم به احتمال بسیار زیاد آیفون 12 در سه نسخه با نمایشگرهای 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ معرفی خواهد شد.

بنابر مقایسه‌ای که وبسایت macrumors منتشر کرده، نسخه 6.1 اینچی و استاندارد آیفون 12 ابعادی برابر با آیفون 11 خواهد داشت ولی دو نسخه دیگر یعنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس دارای دو اندازه جدید خواهند بود که می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

iphone-12-compared-c.jpg

این وبسایت با دسترسی به نسخه اولیه بدنه این گوشی که از چین به دست آورده تلاش کرده تا مقایسه‌ای بین اندازه 7 مدل آیفون  داشته و نشان دهد که آیفون 12 نسخه 5.4 اینچی اندکی بزرگتر از آیفون SE نسل اول بوده ولی از آیفون 7، 8 و SE نسل دوم، کوچکتر است.

همانطور که گفتیم آیفون 12 نسخه 6.1 اینچی با آیفون 11 هم رده خود هم‌اندازه است ولی آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی را باید بزرگترین آیفونی بدانیم که تا به امروز تولید شده است. به نظر اپل ابعاد این گوشی را با اندکی طراحی همراه کرده ولی هنوز علت این کار مشخص نشده است.

iphone-12-lineup-wide-small.jpg

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید آن است که به جز آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی به نظر دلیل اصلی تغییرات در دو نسخه دیگر بهبود ارگونومی بوده است و علت اصلی دستیابی به ابعاد کوچکتر، حاشیه نمایشگر کمتر و استفاده بیشتر از فضای جلوی گوشی است.

آیفون 12 در سال جدید به مانند سال گذشته در نسخه 5.4 اینچی دو دوربین را در ماژول پشت دستگاه جای خواهد داد و برای نسخه‌های بزرگتر ، هر دو از سه دوربین استفاده می‌شود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار