کد خبر: ۳۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
سیستم عامل iOS یکی از کاملترین سیستم‌های موجود در بازار است. البته این مورد بدین معنا نیست که گوگل و سیستم عامل اندروید این شرکت دارای نواقصی هستند.
به گزارش آی تابناک : سیستم عامل iOS یکی از کاملترین سیستم‌های موجود در بازار است. البته این مورد بدین معنا نیست که گوگل و سیستم عامل اندروید این شرکت دارای نواقصی هستند. حال امکان جایگزینی گواهینامه رانندگی و پاسپورت با آیفون نیز به زودی زود انجام خواهد شد.

البته این مورد اجباری نخواهد بود و تنها به عنوان یک پیشنهاد با توجه به طرح لو رفته از سوی اپل مشخص شده است. سیستم عامل iOS با توجه به اینکه به عنوان سیستم عامل گوشی و آیپد‌های کمپانی اپل شناخته می‌شود و به نوعی تمام تمرکز این سیستم به دست اپل است و تعداد دستگاه‌های رونمایی شده در سال توسط اپل کمتر از تمام کمپانی‌های دیگر است همین موضوع باعث می‌شود تا توسعه دهندگان نرم افزار با دقت بیشتر و به بهترین نحو ممکن برنامه‌های خود را برای دستگاه‌های اپل بهینه سازی کنند.

فیس آیدی اپل

 ما هر روز درحال حمل گوشی‌های هوشمند خود به تمام مکان‌های مختلف هستیم. از این رو می‌توان این دستگاه را یک همراه همه کاره در جیب شناخت. از پرداخت اینترنتی تا گرفتن تاکسی و… تمام و همه با گوشی‌های هوشمند امروزه انجام خواهد شد. پس چه بهتر که بتوانیم تمام خورده کاری‌های دیگر از جمله پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه رانندگی و مابقی نیاز‌های خود را نیز به دست گوشی‌های هوشمند بسپاریم. البته با این حرکت خطر دزدیده شدن دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت از این جهت در صورت دیده شدن این طرح باید سطح امنیتی سیستم عامل iOS از حال کنونی بالاتر برود.

خانم Jennifer Bailey مدیر بخش Apple Pay با بیان اینکه این امکان به زودی فراهم خواهد شد گفت: این مورد درحال حاضر یکی از مواردی است که اپل سخت درحال تلاش برای رسیدن به آن است اما با توجه به موارد قانونی و دولتی فعلا اجازه اینکار به اپل داده نشده است اما کمپانی اپل دست از کار نکشیده و درحال تلاش برای تکمیل کردن این مورد برای روزی است که اجازه جایگزینی گواهینامه و پاسپورت با آیفون از سمت دولت به شرکت اپل داده شود.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار