کد خبر: ۳۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
لنوو از جدیدترین مانیتور قابل حمل خود با نام ThinkVision M14t رونمایی کرد که از طراحی جذابی بهره برده و با قلم دیجیتال سازگاری دارد.
به گزارش آی تابناک : این مانیتور باریک و سبک تنها ۶۹۸ گرم وزن دارد، رزولوشن پنل ۱۴ اینچی آن فول اچ دی است و همچنین می‌تواند از قلم با ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی کند. با استفاده از قلم می‌توان طرح‌های دقیق‌تری رسم کرد و به تجربه کاربری بهتری دست پیدا کرد. امکان استفاده از این محصول به صورت افقی و عمودی وجود دارد و از دانگل L شکل بهره می‌برد. کاربران در این مانیتور به دو پورت USB Type-C دسترسی دارند.

لنوو ThinkVision M14t به عنوان جایگزین مدل M14 وارد بازار می‌شود و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لمسی بودن این مانیتور باعث می‌شود که عملکرد لپ‌تاپ‌های استاندارد بهبود پیدا کند. روشنایی این مانیتور به ۳۰۰ نیت می‌رسد و زاویه دید مناسبی دارد، بنابراین می‌توان از آن‌ برای ارائه‌‌ها و همچنین مدیریت محتوا روی دو صفحه استفاده کرد.

لنوو ThinkVision M14t

کاربران می‌توانند این مانیتور را در زوایای مختلف تنظیم و از آن استفاده کنند. فناوری کاهش نور آبی نمایشگر TÜV Rheinland باعث می‌شود این مانیتور لنوو کمترین آسیب را به چشمان کاربران بزند و بدون خستگی بتوان محتوای درون آن را مشاهده کرد.

لنوو برای این مانیتور خود سنسورهایی را درنظر گرفته که به صورت خودکار و با تغییر حالت آن از افقی به عمودی یا برعکس، نحوه قرارگیری محتوا را نیز تغییر می‌دهد. این شرکت همچنین برای ThinkVision M14t یک منوی خلاقانه روی نمایشگر درنظر گرفته که توسط آن می‌توان به تنظیمات مربوط به روشنایی، کنتراست و چرخش محتوا دسترسی پیدا کرد.

لنوو ThinkVision M14t

این مانیتور حاوی یک هاب USB-C کامپکت با دو پورت USB-C است که عملکرد بی‌نقصی با لپ‌تاپ‌های خانواده تینک‌پد و سایر دستگاه‌های مجهز به این پورت دارد. لنوو ThinkVision M14t از ماه سپتامبر و با قیمت ۴۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار