کد خبر: ۳۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
بالاخره پس از مدت‌های انتظار و انتشار شایعه‌های مختلف، امروز شرکت کره‌ای سامسونگ با انتشار تیزر تبلیغاتی 15 ثانیه‌ای تاریخ رسمی رویداد گلکسی آنپکد را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی سامسونگ، پرچمداران گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت برابر با 15 مرداد در رویداد گلکسی آنپکد معرفی خواهند شد.
به گزارش آی تابناک : بالاخره پس از مدت‌های انتظار و انتشار شایعه‌های مختلف، امروز شرکت کره‌ای سامسونگ با انتشار تیزر تبلیغاتی 15 ثانیه‌ای تاریخ رسمی رویداد گلکسی آنپکد را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی سامسونگ، پرچمداران گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت برابر با 15 مرداد در رویداد گلکسی آنپکد معرفی خواهند شد.

رویداد پیشین گلکسی آنپکد به صورت فیزیکی در شهر نیویورک برای معرفی پرچمداران گلکسی اس 20 برگزار شد، اما رویداد پیش رو بر خلاف تمام رویدادهای گلکسی آنپکد به صورت کاملا مجازی از وب‌سایت رسمی سامسونگ پخش خواهد شد. این تصمیم در راستای گسترش جهانی ویروس کرونا گرفته شده است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد هیچ رویداد فیزیکی نخواهیم بود.

این رویداد در ساعت 18:30 روز 15 مرداد به صورت زنده از وب‌سایت رسمی سامسونگ پخش خواهد شد، همچنین طبق روال همیشگی تیم شهرسخت‌افزار این رویداد را به صورت زنده در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی برای شما عزیزان پوشش خواهد داد. در این ویدئو سامسونگ به هیچ محصول خاصی اشاره نکرده است و صرفا با چکیدن رنگ از نوک قلم هوشمند S Pen تاریخ رسمی رویداد گلکسی آنپکد را مشخص کرده است.

در این تیزر تبلیغاتی سامسونگ به رنگ برنز گوشی گلکسی نوت 20 اولترا که تصاویر مربوط به آن پیش از این در وب‌سایت اوکراینی سامسونگ لو رفته بود اشاره کرده است. انتظار می‌رود که در این رویداد در کنار پرچمداران گلکسی نوت 20 شاهد رونمایی از تبلت‌های Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7+ باشیم.

همچنین گفته می‌شود که نسخه جدید دو گوشی تاشو  Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip 5G در این رویداد حضور خواهند داشت. در بخش لوازم جانبی به احتمال بسیار زیاد سامسونگ از هدفون بیسیم Galaxy Buds Live با قابلیت حذف نویز رونمایی خواهد کرد؛ همچنین امکان معرفی نسل جدید ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 نیز وجود خواهد داشت.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار