کد خبر: ۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
شیائومی بازار گوشی هوشمند را به طور کامل در دستان خود گرفته است. این کمپانی چینی از تولید انواع وسایل درحال حاضر تبدیل به یکی از تولید کنندگان برتر گوشی هوشمند در سطح جهان شده است.
به گزارش آی تابناک : شیائومی بازار گوشی هوشمند را به طور کامل در دستان خود گرفته است. این کمپانی چینی از تولید انواع وسایل درحال حاضر تبدیل به یکی از تولید کنندگان برتر گوشی هوشمند در سطح جهان شده است. دو گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسل و 64 مگاپیکسل بنابر گزارشات رسیده درحال تولید هستند و به احتمال زیاد به زودی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا انتظار رونمایی از این دو دستگاه را به زودی داشته باشیم، افشا شدن اطلاعات هر دو گوشی از طریق کد‌های منبع MIUI 12 است. این بدین معنا است که هر دو دستگاه در سال کنونی وارد بازار خواهند شد و خبری از سال آینده با MIUI 13 نخواهد بود. موردی دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که هر دو دستگاه از یک خانواده خواهند بود و خبری از معرفی دو دستگاه با دو نام متفاوت نخواهد بود.

گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسل

گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسل عنوان Pro را به خود خواهد داد

دو گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسل و 64 مگاپیکسل خواهند بود و از آنجایی که هر دو دستگاه متعلق به یک خانواده می‌باشند باید این نظریه را در نظر گرفت که سنسور دوربین 108 مگاپیکسل متعلق به دستگاه بالارده این سری می‌باشد و شیائومی نام Pro را به آن خواهد داد. همچنین نسخه پایه این خانواده یا همان non Pro نیز از دوربین 64 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

از موارد دیگری که از کد منبع MIUI12 در مورد هر دو دستگاه فاش شده است، حضور دوربین با چینش چهارگانه برای بخش اصلی دستگاه است. متاسفانه مشخصات دیگری از دو دستگاه تا به کنون فاش نشده است و اطلاعات دیگری به غیر از رزولوشن سنسور تصویر برداری هر دو مشخص نشده است اما می‌توان انتظار داشت که هر دو دستگاه با پردازنده کوالکام وارد بازار شوند. البته به غیر از بخش پردازنده اینکه هر دو دستگاه در هر منطقه با مشخصات متفاوتی وارد شوند زیاد است. این مورد می‌تواند درمورد پردازنده نیز صدق کند اما هنوز هیچ موردی مشخص نیست و باید تا روز رونمایی و یا مدت کمی قبل از رونمایی از هر دو گوشی صبر نماییم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار