کد خبر: ۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
موتو G 5G پلاس موتورولا ارزان‌ترین گوشی 5G این شرکت است که ساعتی پیش توسط آنها به صورت رسمی معرفی شد.
به گزارش آی تابناک : موتو G 5G پلاس موتورولا ارزان‌ترین گوشی 5G این شرکت است که ساعتی پیش توسط آنها به صورت رسمی معرفی شد. به طور کلی گوشی‌های سری Moto G همواره محصولات اقتصای بودند که در حد توان، امکانات خوبی ارائه می‌کردند و حالا شاهد این هستیم که G 5G Plus از این خانواده ارزان‌ترین گوشی 5G این برند لقب گرفته است. با ما همراه باشید با مشخصات این دستگاه.

مشخصات گوشی موتو  G 5G پلاس موتورولا

 گوشی موتو  G 5G پلاس موتورولا

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. حفره دوگانه در بالای این نمایشگر تعبیه شده که جایگاه دوربین‌های سلفی 16 مگاپیکسلی (اصلی) و 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) این دستگاه است. نمایشگر دارای نسبت ابعاد 21:9 و سازگار با HDR10 است. با این حال، سنسور اثر انگشت در لبه سمت راست قرار گرفته و با کلید پاور دستگاه یکپارچه شده است.

در قاب پشتی گوشی، 4 دوربین برای اولین بار در گوشی‌های سری موتو، در یک محفظه مربعی شکل جای گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین‌ها 48 مگاپیکسلی بوده و با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است.

قلب تپنده دستگاه، پردازنده اسنپدراگون 765G کوالکام است که با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد شد. البته به لطف شیار microSD امکان افزایش حافظه دوم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری موتو  G 5G پلاس موتورولا 5000 میلی آمپرساعت بوده و از یک شارژر سریع 20 وات پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش نرم‌افزاری این دستگاه دارای نسخه ساده و تمیزی از اندروید 10 است که البته موتورلا تجربه کاربری آن را با نامی تحت عنوان My UX کمی بهبود بخشیده است. از دیگر قابلیت‌های شاخص این گوشی می‌توان به جک هدفون، NFC و طراحی مقاوم در برابر پاشش آب اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت گوشی Moto G 5G

این گوشی از فردا در بازار اروپا و در رنگ‌های آبی و بنفش به فروش خواهد رسید. نسخه 4/64 گیگابایت آن 349 یورو قیمت خواهد داشت. نسخه 6/128 گیگابایتی آن با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رسید. همچنین گفته شده که موتو جی 5G در ماه‌های آینده برای بازار امارات و عربستان هم عرضه خواهد شد. در حالیکه قرار نیست این گوشی به بازار آمریکا راه پیدا کند؛ موتورولا وعده داده که در پاییز امسال یک گوشی 5G زیر 500 دلار برای این بازار معرفی خواهد کرد.




منبع : ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار