کد خبر: ۳۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
پوکو از جدیدترین گوشی خود با نام پوکو M2 پرو رونمایی کرد که در حقیقت نسخه بهبودیافته ردمی نوت 9 پرو محسوب می‌شود و قیمت تقریبا ارزانی دارد.
به گزارش آی تابناک : پوکو از جدیدترین گوشی خود با نام پوکو M2 پرو رونمایی کرد که در حقیقت نسخه بهبودیافته ردمی نوت 9 پرو محسوب می‌شود و قیمت تقریبا ارزانی دارد.

این گوشی هوشمند پوکو به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز نشده، با این حال اگر بدنبال یک گوشی با باتری غول پیکر باشید، می‌توانید آن را در لیست خرید خود قرار دهید. به گزارش Pocketnow، پوکو M2 پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ۵۰ درصد ظرفیت آن با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. با توجه به استفاده از چیپست اسنپدراگون 720G، انتظار می‌رود این دستگاه شارژدهی بالایی داشته باشد.

این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد که درون حفره آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت این گوشی پوکو درون دکمه پاور روی فریم قرار گرفته است.

کاربران این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت که امکان عکاسی ماکرو را برای آن‌ها فراهم می‌کند. پوکو M2 پرو در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی وارد بازار می‌شود و می‌توان آن را با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد.

پوکو M2 پرو

این دستگاه در نسخه پایه قیمتی برابر با ۱۸۵ دلار دارد و در نسخه‌های مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۲۰۰ و ۲۵۵ دلار به فروش می‌رسد. این محصول از تاریخ ۲۴ تیر در هند فروخته می‌شود.

پوکو M2 پرو اولین گوشی هوشمند این برند در سال جاری میلادی محسوب نمی‌شود و زیرمجموعه شیائومی در ماه‌های گذشته از گوشی‌های پوکو X2 و پوکو F2 پرو نیز رونمایی کرده است. گوشی دوم یک پرچمدار مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد. پوکو در این دستگاه از حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار