کد خبر: ۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
اطلاعاتی از نسل جدید تلفن‌های هوشمند تاشوی هواوی به دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت سری Mate X را ادامه نداده و با تغییر ساختار موبایل مورد نظرش از نام Mate V استفاده خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : اطلاعاتی از نسل جدید تلفن‌های هوشمند تاشوی هواوی به دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت سری Mate X را ادامه نداده و با تغییر ساختار موبایل مورد نظرش از نام Mate V استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های هواوی و سامسونگ اخیرا سخت در تلاش بوده‌اند تا بهترین موبایل تاشوی ممکن را طراحی کنند، که در واقع نیاز تبدیل شدن به یک تبلت جمع و جور را برای مشتریان رفع و رجوع کرده باشند. اما با این تفاوت که گلکسی فولد به داخل تا می‌شود، و موبایل‌های هواوی Mate X و Mate Xs هر دو به سمت بیرون خم می‌شوند.

با توجه به شایعاتی که این چند مدت به گوش رسیده، سامسونگ رویه سابق خود را ادامه خواهد داد و در گلکسی فولد 2 از فرمول تا شدن موبایل به سمت داخل پیروی خواهد کرد. حالا به نظر می‌رسد هواوی قید الگوی قبلی خودش را زده و می‌خواهد برای طراحی گوشی تاشوی بعدی‌اش از نظر سبک طراحی به سامسونگ بپیوندد.

قبلا اشاراتی به موبایل Mate X2 شنیده بودیم، اما هواوی اخیرا نام تجاری جدیدی به ثبت رسانده که به گوشی تاشوی تازه‌اش ارتباط دارد. چینی‌ها برای این امر از نام «Mate V» استفاده کرده‌اند، که نشان می‌دهد حداقل فعلا سری Mate X را کنار گذاشته و ایده‌هایی تازه برای این سبک از تلفن هوشمند دارند.

حرف «V» ممکن است به امکان تا شدن مشابه با یک کتاب و به سمت داخل اشاره داشته باشد. چرا که چند ماه پیش پتنتی هم از سوی هواوی رویت شد که حاوی اطلاعاتی مشابه بود و از ساختار متفاوت توسعه دهندگان در طراحی یک موبایل تاشو حکایت می‌کرد.

احتمالا در ماه اکتبر سال جاری (مهر یا آبان) شاهد رونمایی رسمی نسل جدید موبایل‌های هوشمند تاشوی هواوی خواهیم بود؛ بنابراین می‌بایست صبر کنیم و فعلا با شایعات و پیش‌بینی‌ها در این رابطه همراه باشیم.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار