کد خبر: ۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
ایسوس قبلا تایید کرده بود که جانشین ROG Phone 2 را همین ماه معرفی خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد معرفی ROG Phone 3 در 22 جولای انجام می‌پذیرد.
به گزارش آی تابناک : ایسوس قبلا تایید کرده بود که جانشین ROG Phone 2 را همین ماه معرفی خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد معرفی ROG Phone 3 در 22 جولای انجام می‌پذیرد. این دستگاه از یک باتری 6000 میلی آمپری بهره خواهد برد و قبلا در افشاگری‌های دیگری مشاهده شده بود. از دیگر مشخصات این مدل باید به پنل AMOLED با نرخ نوسازی بالا و حتی Snapdragon 865 Plus اشاره کرد.

ROG Phone 3 همین ماه معرفی خواهد شد، موضوعی که قبلا ایسوس آن را تایید کرده بود. این دستگاه جانشین مدل جذاب ROG Phone 2 خواهد شد. تصاویر لو رفته از این دستگاه و لیست تاییدیه TENAA نشان می‌دهند که ایسوس همچنان به طراحی نسخه دوم پایبند خواهد بود از جمله وجود لوگو ROG در پشت دستگاه.

اسمارت فون ROG Phone 3

معرفی ROG Phone 3 در 22 جولای

ایسوس مراسم رونمایی از این دستگاه را Grand Launch Event نامگذاری نموده که در تاریخ 22 جولای آغاز خواهد شد. در حالی که این کمپانی هنوز مشخص نکرده ROG Phone 3 در کدام کشورها فروخته خواهد شد اما زمان‌هایی برای تایپه، میلان و نیویورک در نظر گرفته شده است. بنابراین انتظار می‌رود که به غیر از تایوان، ایتالیا و ایالات متحده شاهد عرضه این محصول در باقی کشورهای اروپایی و همچنین آمریکای شمالی باشیم.

ROG Phone 3 به احتمال زیاد از یک نمایشگر 6.59 اینچ و 1080p با پنل AMOLED به همراه 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 بهره می‌برد. به علاوه باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی آن را همراهی می‌کند در حالی که ویدیو افشا شده از این دستگاه نشان می‌دهد سنسور اصلی پشت دستگاه 64 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته شده ایسوس از سیستم روی چیپ Snapdragon 865 Plus برای ROG Phone 3 استفاده خواهد کرد. با این حال احتمال دارد تنها شاهد یک نسخه اورکلاک شده از Snapdragon 865 باشیم و نه نسخه Plus.

معرفی ROG Phone 3 در 22 جولای



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار