کد خبر: ۳۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
شایعه شده که کمپانی هواوی به زودی نمایشگرهای خود را در سه بازه بازه قیمتی مختلف عرضه خواهد کرد که یک مدل 32 اینچی نیز جزئی از این لاین آپ خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : شایعه شده که کمپانی هواوی به زودی نمایشگرهای خود را در سه بازه بازه قیمتی مختلف عرضه خواهد کرد که یک مدل 32 اینچی نیز جزئی از این لاین آپ خواهد بود. به نظر می‌رسد که سه نمایشگر جدید هوآوی فضایی از بازار را هدف گرفته‌اند که در حال حاضر توسط صفحه نمایش‌های Redmi و Xiaomi اشباع شده است.

با توجه به سخنان یک افشاگر در Weibo به نظر می‌رسد نمایشگرهای هواوی تحت توسعه قرار دارند. جزئیات بسیار کمی درباره این دستگاه‌ها وجود دارد و تنها شایعه موجود به برنامه هواوی برای عرضه مانیتورهای خود در قسمت پایین رده، میان رده و بالا رده اشاره دارد.

سه نمایشگر جدید هوآوی

البته جزئیاتی احتمالی بیشتر توسط ITHome منتشر شده که در آن ادعا می‌شود مدل 32 اینچی هواوی احتمالا از 512 یا 1024 پارتشین با استفاده از تکنولوژی mini LED تقسیم خواهد شد. همچنین احتمالا صفحه نمایش‌های هواوی با دیگر محصولات این شرکت مانند اسمارت فون‌ها سازگار خواهد بود.

نمایشگرهای هواوی به بازاری پای خواهند گذاشت که توسط رقبای مهمی مانند سری مقرون به صرفه Redmi Display و همچنین Xiaomi Mi Dispaly کنترل می‌شود. هواوی باید اطمینان حاصل کند که مانیتورهای این شرکت بیش از یک نکته مهم برای فروش داشته باشند و البته حداقل یک نمونه مقرون به صرفه در بخش پایین رده بازار عرضه شود تا کاربران بیشتری به سمت سری نمایشگرهای کمپانی عرضه شوند.

همچنین لازم به ذکر است که اگر کمپانی هواوی از تکنولوژی mini LED برای مدل‌ بالا رده استفاده کند باید منتظر قیمت بالایی باشیم. به عنوان مثال مدل‌های ارائه شده توسط ایسوس و لنوو بیش از 4000 و 2000 دلار قیمت دارند. البته در این میان شاید هواوی با استراتژی قیمت پایین‌تر بتواند کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند اما فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت چینی چه برنامه‌هایی برای سری نمایشگرهای خود دارد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار