کد خبر: ۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
مجهز شدن محصولات مختلف در دسته بندی کامپیوترهای شخصی به نسل جدید پردازنده‌های کمپانی اینتل همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به ورک استیشن های Creator شرکت MSI رسیده که پردازنده‌های نسل دهمی اینتل را دریافت کنند.
به گزارش آی تابناک : مجهز شدن محصولات مختلف در دسته بندی کامپیوترهای شخصی به نسل جدید پردازنده‌های کمپانی اینتل همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به ورک استیشن های Creator شرکت MSI رسیده که پردازنده‌های نسل دهمی اینتل را دریافت کنند. سازنده تایوانی نسل جدید ایستگاه‌های کاری قابل حمل خود را در چهار مدل جدید WF65، WF75، WS66 و WS75 معرفی کرده است.

ورک استیشن های Creator شرکت MSI در چهار مدل جدید

با مجهز شدن این ورک استیشن‌ها به جدیدترین از CPUهای اینتل، حالا در مقایسه با مدل‌های نسل قبل 15 درصد عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. ورک استیشن های سری Creator توسط معتبرترین نام‌ها در صنعت نرم‌افزار در زمینه مهندسی، نقشه کشی، معماری، سازه، رسانه و سرگرمی، خودرو و شبیه سازی مانند Type3، Vectorworks، Graphisoft، Enscape، Autodesk، Dassault، Siemens، Adobe و Ansys گواهی و به رسمیت شناخته شده‌اند. مدل جدید WS66 یک ایستگاه کاری قدرتمند با قابلیت حمل بالا است. این مدل بدنه نسبتا باریکی دارد و با رنگ مشکی براق همراه شده است.

MSI این مدل را به یک باتری پرظرفیت 99.9 وات ساعتی مجهز کرده است که باعث می‌شود دستگاه با یک بار شارژ تا 9 ساعت به کار خود ادامه دهد. ضخامت بدنه این لپ تاپ ورک استیشن 0.78 اینچ است و وزن آن نیز تنها 4.63 پوند می باشد. WS66 مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی FHD با پنل لمسی و حاشیه‌های باریک است و به طور کلی ظاهر جذابی دارد.

ورک استیشن های Creator شرکت MSI

قدرت های عظیم با قابلیت جابجایی بالا و شارژدهی مناسب باتری

اما WS75 یک ورک استیشن موبایل حقیقی است. این مدل عنوان اولین لپ تاپ ورک استیشن با نمایشگر گواهی شده mini-LED HD1000 در جهان را به دوش می‌کشد. با برخورداری از پنل 17.3 اینچی، WS75 یک گزینه حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای می‌باشد و قادر است از پس مدل‌های بزرگ و پیچیده CAD به خوبی برآید. شارژدهی باتری این مدل 8 ساعت گزارش شده است. همچنین این لپ تاپ از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. وزن این مدل 5.29 پوند و ضخامت آن نیز تنها 0.8 اینچ است.

دو لپ تاپ ورک استیشن WF75 و WF65 شرکت MSI را می‌توان دو گزینه بسیار قدرتمند برای طراحان حرفه ای دانست که به دنبال یک محصول قدرتمند با قیمت منطقی هستند. سطوح امنیتی تجاری برای هر دو لپ تاپ‌های 15.6 و 17.3 اینچی در نظر گرفته شده و این دو مدل از Discrete TPM 2.0، اثر انگشت و Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند و در نهایت 7 ساعت شارژدهی باتری دارند که مقدار قابل توجهی است. MSI لپ تاپ مدل WF65 را با قیمت 1249 دلار، مدل WS75 با را قیمت 2799 دلار و WS66 را با قیمت 2499 دلار روانه بازار خواهد کرد. همچنین WF75 برچسب قیمتی 2199 دلاری را دریافت کرده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار