کد خبر: ۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
«اوونز مورس» یکی از اعضای گروه تردستی «The Passing Zone» بعد از شش سال تلاش و تمرین بی وقفه، موفق شد رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف با کایت (هنگ-گلایدینگ) از نظر مسافت را در جهان بشکند.
به گزارش آی تابناک : «اوونز مورس» یکی از اعضای گروه تردستی «The Passing Zone» بعد از شش سال تلاش و تمرین بی وقفه، موفق شد رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف با کایت (هنگ-گلایدینگ) از نظر مسافت را در جهان بشکند. او مسیر ۲۲۲.۲۲ مایلی معادل با ۳۵۷.۶۲ کیلومتری را در یک نوبت کایت‌سواری ۹ ساعت و نیمه طی کرده است.

اوونز در واقع گلایدر اختصاصی خودش که Wills Wing T3 154 نام دارد را در مسافت یاد شده بدون اینکه با مانعی برخورد داشته یا توقف کند، بر فراز آسمان دره اوونز واقع در شرق کالیفرنیا به مدت ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه کامل به پرواز درآورده و رکورد ورزشی «فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های هوانوردی» (FAI) را در این رابطه شکسته است.

اوونز در این رابطه می‌گوید: «این پرواز رویایی برای من بود که به حقیقت بدل شد. برای شش سال گذشته به دنبال شکستن این رکورد بودم، و امسال سرانجام تمام قطعات پازل کنار هم به زیبایی هر چه تمام‌تر نشستند و رکورد شکسته شد. FAI استاندارد این دست از ورزش‌ها را وضع می‌کند و قوانین سفت و سختی هم دارد. آنها بر همه چیز نظارت دقیق و موشکافانه دارند و وقتی این موضوع به تایید فدراسیون رسید یعنی یک رکورد واقعی در پرواز کایت به ثبت رسیده. فوق‌العاده است!»

همان گونه که گفته شد اوونز یکی از اعضای گروه تردستی The Passing Zone محسوب می‌شود که از سال ۱۹۸۶ با همراهی «جاناتان وی» در زمینه ژانگولربازی کمدی و شکستن رکوردهای مختلف در کالیفرنیای آمریکا فعالیت دارد.

این گروه تاکنون موفق شده ۱۸ مدال طلا از «اتحادیه بین‌المللی تردستی» (IJA) به دست بیاورد و پنج رکورد گینس هم به نام خودش ثبت کند. The Passing Zone به عنوان یکی از ده فینالیست نهایی دوره نخست شوی استعدادیابی America's Got Talent نیز شناخته می‌شود که بعد از آن به شدت مورد توجه قرار گرفتند و حتی فرصت اجرای نمایش در مراسم‌های مهم کاخ سفید، یا مهمانی‌های پرنس چارلز را نیز پیدا کردند.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار