کد خبر: ۳۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
فضای جمعی رها به مساحت 700 متر مربع با کاربری مرکز محله با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در محله نعمت آباد به بهره برداری رسید.
به گزارش آی تابناک : آئین بهره برداری از فضای جمعی رها با حضور محمد سالاری ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی عضو کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، علی توکلی شهردار منطقه 19 و جمعی دیگر از مسئولان در محله نعمت آباد به بهره برداری رسید.

محمد سالاری، ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این مراسم متذکر شد: یکی از اولویت های جدی مدیریت شهری در دوره پنجم، توجه به بازآفرینی شهری و تأمین سرانه های خدماتی با اولویت سرانه های عرصه ها و قلمروهای عمومی و پاتوق های محلی در مناطق و محلات غیر برخوردار و دارای بافت فرسوده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که عملیات عمرانی پروژه مرکز محله رها 6 ماه به طول انجامیده است، اصلی ترین هدف از اجرای این پروژه را فرآهم آمدن بستری برای افزایش تعاملات اجتماعی، ایجاد سرزندگی و ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان عنوان کرد و یادآور شد: پیشتر اين محدوده به فضايي بلااستفاده، متروک، ناامن و محلی برای تجمع معتادان تبديل شده بود.
علی اکبری با اشاره به قرارگیری این فضا در مجاورت یک بلوک مسکونی، گفت: فضای جمعی رها با مساحت تقریبی 700 متر مربع باعث می شود ساکنان محله این فضا را به عنوان یک حیاط بزرگتر و عمومی تر از حیاط خلوت خانه های خود و به مثابه محلی جهت انجام گفتگوهای روزانه در رابطه با موضوعات محله بدانند؛ از طرفی دیگر همجواری با مسجد، قابليت تبديل شدن این فضا به جلوخان شهري مکان مذهبي را دارد.

 



فضای جمعی رها در منطقه 19 به بهره برداری رسیدفضای جمعی رها در منطقه 19 به بهره برداری رسید

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار