کد خبر: ۳۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
رقابت شرکت‌ها در زمینه باتری بالا گرفته و حالا سامسونگ خود را برای عرضه نخستین گلکسی مجهز به باتری ۷ هزار میلی آمپر ساعتی آماده می‌‌کند.
به گزارش آی تابناک : رقابت شرکت‌ها در زمینه باتری بالا گرفته و حالا سامسونگ خود را برای عرضه نخستین گلکسی مجهز به باتری ۷ هزار میلی آمپر ساعتی آماده می‌‌کند.

گوشی‌های هوشمند هرقدر هم کارا باشند از مشکل زود تمام شدن شارژ باتری رنج می‌برند. هرچند برخی قابلیت‌های نرم افزاری با بستن برنامه‌ها در پس زمینه و کنترل هوشمند آنها سعی در افزایش بازدهی باتری داشته‌اند اما هیچ چیز جای یک باتری را قدرتمند را نمی‌گیرد. سامسونگ با علم به این نکته در حال تدارک موبایلی است که از باتری پر ظرفیتی بهره می‌برد.

آنطور که سایت RootMyGalaxy می‌گوید گلکسیM41 که پیش از این گفته می‌شد از برنامه‌های سامسونگ کنار گذاشته شده، در چین تاییدیه‌ای را دریافت کرده که از مجهز شدن آن به باتری ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعتی حکایت دارد. این عدد ظرفیت برآورد شده است اما در بازار ظرفیت اسمی اعلام می‌شود که احتمالا همان ۷ هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود.

از آنجا که نسخه‌های قبلی این گوشی از جمله گلکسی M30 و M31 به ترتیب به باتری‌های قدرتمند ۵ و۶ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز بوده‌اند، ارتقای این عدد در نسل جدید به ۷ هزار واحد چندان دور از انتظار نیست. نباید فراموش کرد که تا همین چند وقت پیش از این باتری‌ها در تبلتی مانند  Tab S5e استفاده می‌شد اما سامسونگ توانسته آنرا در قالب سلولی کوچکتر به موبایل‌هایش بیاورد.

حتی اگر پروژه تولید گلکسی M41 هم متوقف شده باشد احتمالا سامسونگ از این باتری در گلکسی M51 استفاده خواهد کرد چرا که این شرکت به استفاده مشترک از یک باتری برای چند گوشی عادت دارد. با توجه به حجم بالای این باتری قطعا موبایل مجهز به آن از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. توان شارژ این دستگاه نیز احتمالا از ۱۵ وات بیشتر خواهد بود که چرا که در گلکسی 31 با باتری کم‌حجم‌تر شاهد شارژ سریع ۱۵ واتی بودیم.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار