کد خبر: ۳۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
یک مهندس انگلیسی، با متصل کردن ماشین اصلاح به جاروبرقی موفق شده موهای خود را طی دوره شیوع کووید-۱۹ کوتاه کند.
به گزارش آی تابناک : یک مهندس انگلیسی، روش منحصر به فردی برای کوتاه کردن موهایش در دوره شیوع کروناویروس ابداع کرده است.

"فیل گرین"(Phil Green)، استادیار ۵۴ ساله مهندسی مکانیک، هوافضا و خودرو در "دانشگاه کاونتری"(Coventry University) انگلستان، ابزاری ارائه داده که به کاربر کمک می‌کند تا به سادگی به کوتاه کردن موی خود بپردازد.

گرین، یک ماشین اصلاح سر را به لوله جاروبرقی متصل کرد تا بتواند موهای خود را با یک دست و به دقت اصلاح کند. او از اختراع جالب خود، برای اصلاح موهایش طی دوره شیوع کروناویروس استفاده کرده است.

گرین در این باره گفت: من ابتدا تلاش کردم تا کاری را که آرایشگر با دو دست انجام می‌دهد، با کمک یک دست انجام دهم اما این کار ساده‌ای نبود و من باید راهی برای اصلاح کارآمد موها پیدا می‌کردم. به همین دلیل فکر کردم که شاید بتوانم ماشین اصلاح را به جاروبرقی متصل کنم و سپس این ایده را عملی کردم.

ابزاری که گرین ابداع کرده، بسیار ساده ساخته شده است. او اتصال انتهای دهانه جارو را قطع کرد و سپس ماشین اصلاح را با کمک چسب حرارتی به آن چسباند. گرین برای امنیت بیشتر، از یک سیم نیز استفاده کرد.

گرین باور دارد که اختراع او علاوه بر افرادی که می‌خواهند موی خود را در خانه اصلاح کنند، برای آرایشگاه‌ها نیز کارآمد خواهد بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار