کد خبر: ۳۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
بررسی‌های XDA-Developers نشان می‌دهد شیائومی مشغول کار بر روی یک قابلیت جدید به نام AI Shutter است که عملکردی مشابه Top Shot اپلیکیشن دوربین گوشی‌های گوگل ارائه می‌کند.
به گزارش آی تابناک : بررسی‌های XDA-Developers نشان می‌دهد شیائومی مشغول کار بر روی یک قابلیت جدید به نام AI Shutter است که عملکردی مشابه Top Shot اپلیکیشن دوربین گوشی‌های گوگل ارائه می‌کند. احتمالاً قابلیت جدید AI Shutter شیائومی با آپدیت MIUI 12 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

عملکرد قابلیت AI Shutter شیائومی دقیقاً مشابه Top Shot گوشی‌های Pixel گوگل است. این قابلیت چندین عکس متوالی می‌گیرد، سپس یک الگوریتم یادگیری ماشین بهترین آنها را انتخاب می‌کند. معمولاً چنین الگوریتم‌هایی تصویری را انتخاب می‌کند که در آن سوژه لبخند به لب دارد، پلک نمی‌زند و به دوربین نگاه می‌کند.

اپلیکیشن دوربین MIUI 12 با قابلیت‌های جدید دیگری چون Magic Clone و پشتیبانی از gesture تمام صفحه همراه است. تنها باید منتظر انتشار نسخه پایدار MIUI 12 ماند تا از این قابلیت‌های جدید بهره‌مند شد.

وجود قابلیت AI Shutter به واسطه کابلد شکافی فایل APK دوربین شیائومی در آخرین آپدیت بتا افشا شده است. البته لزوماً قابلیته های جدیدی که در آپدیت ها به آنها اشاره شده، در آینده عرضه نمی شوند. با این وجود احتمال عرضه قابلیت AI Shutter جدی است.

در وجود قابلیت AI Shutter هنگامی که بر روی دکمه عکس گرفتن می زنید، گوشی به طور خودکار چندین عکس سریع می گیرد. سپس بهترین آنها توسط فناوری هوش مصنوعی انتخاب می شود و به عنوان عکس نهایی نمایش داده می شود.

6556665.jpg

sky replacement قابلیت جدید دیگری است که به اپلیکیشن MIUI Gallery اضافه می شود. با این قابلیت می توان آسمان را در عکس های گرفته شده تغییر داد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار