کد خبر: ۳۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
شرکت «سامسونگ» پیشروترین کمپانی در تولید فناوری‌های تلویزیونی، این بار یک رویای جذاب را روانه بازارهای جهانی کرده است. تلویزیون‌های پیشرفته QT67 QLED با مصرف انرژی حیرت انگیز که حالا تمامی رقبا را اساساً به چالشی بزرگ دعوت می‌کند. با تلویزیون‌های هوشمند و سبز QT67 QLED آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : شرکت «سامسونگ» پیشروترین کمپانی در تولید فناوری‌های تلویزیونی، این بار یک رویای جذاب را روانه بازارهای جهانی کرده است. تلویزیون‌های پیشرفته QT67 QLED با مصرف انرژی حیرت انگیز که حالا تمامی رقبا را اساساً به چالشی بزرگ دعوت می‌کند. با تلویزیون‌های هوشمند و سبز QT67 QLED آشنا شوید.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ تحت عنوان QT67، در 6 سایز متفاوت تولید و روانه بازار شده‌اند. این خانواده در ابتدا در کره جنوبی وارد بازار شده و سامسونگ برای خرید آنها، یک تخفیف 10 درصدی را در نظر گرفته است. تلویزیون‌های QT67 دارای بهترین سطح انرژی از «آژانس انرژی کره جنوبی» است. کم مصرف‌ترین تلویزیون کره جنوبی و احتمالاً جهان، دارای وضوح 4K بوده و پردازنده قدرتمند و اختصاصی سامسونگ را یدک می‌کشد.

sam_2.jpg

تلویزیون‌های QT67 از فناوری «نقاط کوانتومی» بهره برده و دارای دقت رنگ بسیار بالایی هستند. می‌توان گفت که تمامی انرژی دریافتی این تلویزیون به صورت خالص برای عملکرد اصلی تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته و مقدار جریان ورودی آن، بسیار کمتر از تلویزیون‌های فعلی است. تلویزیون‌های QT67 برای کاربرانی طراحی شده است که نگران انرژی مصرفی تلویزیون خود بوده اما در عین حال به دنبال کیفیت بسیار بالایی هستند.

تلویزیون‌های Samsung QT67 در ابعاد 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 و 85 اینچی تولید شده است. در پایین‌ترین سایز شاهد برچسب قیمت 824 دلاری و در بالاترین مدل نیز با قیمت 4571 دلار روبرو هستیم. QT67ها از گستره رنگ NTSC به صورت 100 درصد پشتیبانی کرده و با شدت نور بالا، گواهی HDR را نیز دریافت کرده‌اند. QLEDهای جدید این شرکت از سیستم عامل جدید تایزن بهره برده و به دستیار صوتی Bixby مجهز هستند.

sam_3.jpg

سامسونگ در نیمه نخست سال جاری موفق به افزایش 50 درصدی فروش تلویزیون‌های خود در سراسر جهان، به نسبت مدت زمان مشابه در سال گذشته شده و بیش از 12 سال است که پُر فروش ترین برند تلویزیون در سراسر جهان است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار