کد خبر: ۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
آیا برای خرید گوشی موبایل برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک گوشی جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب گوشی! این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب بهترین گوشی بازار به شما کمک بسیاری کند.
به گزارش آی تابناک : آیا برای خرید گوشی موبایل برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر گوشی قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک گوشی جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌هایرنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب گوشی! این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب بهترین گوشی بازاربه شما کمک بسیاری کند.

بازار خرید گوشی های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله‌یبزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به دارا بودن و ارتقای گوشی‌های شخصی خود داریم. در این میان با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند یا اسمارت فون‌ها بد نیست اگر قصد خرید یا ارتقای آن را دارید نگاهی به این مقاله داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های خرید گوشی که از قیمت مناسبی نسبت به امکانات خود برخوردارند، آگاه شوید.

ما سعی خواهیم کرد این مقاله را به‌صورتمرتب مورد بازبینی قرار دهیم تا بتوانیم شایسته‌ترین گزینه‌های خرید گوشی را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. بازار گوشی های موبایلدر کشور ما اگر چه ممکن است وارد بحران شود اماهمیشه مشتریان خود را حفظ می‌کند. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک گوشی هوشمند می‌کنند؛ به‌طوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی به دلیل انتخاب غلط و نابجا متضرر می‌گردند.

در این مقاله همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار ما یک لیست شامل چندین گزینه گوشی که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید بهترین گوشی نمایید. توجه داشته باشید مهم‌ترین فاکتوری که از دید ما در این مقاله به جهت انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، لحاظ شده است فاکتور قیمت به کارایی است.

نکته:قیمت‌های درج شده برای هر گوشی بر اساس قیمت روز بازار در تاریخ07 تیر ماه ۱۳۹۹ثبت شده است. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات در این حوزه می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

نکته:امتیازاتی که برای هر محصول درج شده‌ در واقع در قیاس آنها با محصولات هم‌قیمت و هم‌رده به آنها اعطا و تلاش شده تا هر محصول با محصولات مشابه خود مقایسه و بهترین‌ها انتخاب و به شما دوستان پیشنهاد شوند.


Samsung Galaxy A01 (2GB/16GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 01

قیمت حدود 1 میلیون و 950 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

گوشی‌های ارزان قیمت همیشه گوشی‌های بدی نیستند و بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید شاید بتوان محصولاتی با کیفیت خوب و ارزش خرید بالا نیز پیدا کرد. سامسونگ گلکسی آ 01 یکی از این گوشی‌هاست که برای کلاس ارزان قیمت و رقابتی طراحی شده و با داشتن ویژگی‌هایی حداقلی می‌توان برای کاربرانی که قصد خرید گوشی برای کاربری سطح پایین را دارند انتخابی خوب باشد.

طراحی ساده همراه وزن اندک و ابعاد جمع و جور، دوربین دوگانه، شارژدهی مناسب و پردازنده نسبتاً قوی در این رده قیمتی از جمله ویژگی‌های خوب این دستگاه است و در مقابل کیفیت نه چندان بالای نمایشگر، حافظه کم، عدم موجود بودن سنسور اثر انگشت و شارژر نه چندان سریع از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در هنگام خرید این گوشی در نظر داشته باشید.


Nokia 2.2 (2GB/16GB)
گوشی نوکیا 2.2

قیمت حدود 2 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی پارس سامتل

جهش دوباره برند نوکیا و تولید گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه آن اتفاقی بسیار دلپذیر است. این شرکت اواخر بهار سال گذشته گوشی بسیار جذاب Nokia 2.2 را معرفی کرد که می‌تواند با سخت‌‎افزار مناسب در کنار نسخه اندروید سبک One خود محیط کاربری بسیار جذاب و سریعی را ایجاد کند. خبر خوب دیگر این است که نوکیا Android One 10 را نیز برای این گوشی عرضه کرده است.

طراحی بدنه زیبا و همچنین ظاهر بروز گوشی در کنار ویژگی‌های فنی بسیار مطلوب در این رده قیمتی کمتر پیدا می‌شود. در حالت کلی می‌توان این دستگاه را به افرادی پیشنهاد کرد که نمی‌خواهند مبلغ زیادی را برای خرید گوشی هزینه کنند و در عین حال به زیبایی، عملکرد سریع و بدون دردسر و امکانات مناسب توجه زیادی دارند.


Nokia 2.3 (2GB/32GB)
گوشی نوکیا 2.3

قیمت حدود 2 میلیون و 190 هزار تومان با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

Nokia-2.3-pic.jpg

نوکیا 2.3 از معدود گوشی‌های رده قیمتی پایین بازار است که طراحی و ظاهر جذاب و هیجان‌انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. حاشیه کم نمایشگر از یک سو و رنگ‌های جذاب، حداقل در بعد طراحی، این گوشی را به یک گزینه بسیار دوست داشتنی تبدیل می‌کنند.

از سوی دیگر استفاده از باتری قدرتمند و سیستم‌عامل سریع Android One باعث شده تا با وجود سخت‌افزار متوسط، با یک گوشی کمتر آزاردهنده روبرو باشیم. در واقع اگر می‌خواهید یک گوشی با ارزش خرید بالا، زیبایی ظاهر و مشخصات مطلوب را در رنج قیمتی ارزان بازار داشته باشید بهترین انتخاب برای شما نوکیا 2.3 خواهد بود.

Nokia-2.3-chart.jpg


Motorola Moto E6 Plus (4GB/64GB)
گوشی موتورولا موتو ای 6 پلاس

قیمت: 2 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی هما تلکام

پس از مدت‌ها برند موتورولا وارد کشور ما شده و محصولاتی مناسب را در اختیار کاربران قرار داده است. موتورولا موتو ای 6 پلاس محصولی است که طراحی زیبای بدنه و ظاهر جذابی دارد. با وجود باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شارژدهی بالایی دارد و نکته بسیار جذاب دیگر آن سخت‌افزار قدرتمندی است که برای این رده قیمتی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر مناسب و دوربین‌های خوب از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند ولی در نظر داشته باشید که با این گوشی همیشه باید از قاب محافظ استفاده کنید چرا که چندان بدنه مقاومی در برابر خراشیدگی ندارد و ممکن است ظاهر جذاب و زیبای دستگاه شما به راحتی خط و خش بردارد. در نهایت باید گفت این گوشی علی‌رغم برند کمتر شناخته شده در بازار ایران، یک محصول باکیفیت و با ارزش خرید بالاست.

می‌توانید بررسی اجمالی شهر سخت‌افزار از این گوشی را دراین صفحهبخوانید.


Samsung Galaxy A10s (2GB /32GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ10 اس

قیمت: 2 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی داریا همراه پایتخت

Galaxy-A10s.png

پس از عملکرد بسیار موفقیت‌آمیز گوشیGalaxy A10، سامسونگ نسخه بروزشده آن را با تغییراتی در همه قسمت‌ها عرضه کرد که می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. دوربین دوگانه، تراشه پردازنده مناسب در این رده، طراحی بروز و شبیه به گوشی‌های رده بالاتر سامسونگ و همچنین عرضه در رنگ‌های متنوع از جمله نکاتی است که باید در موردGalaxy A10sبیان کنیم.

سنسور اثر انگشت و همچنین دوربین پشتی مجهز به سنسور عمق میدان می‌تواند از نکات قابل ذکر این دستگاه باشد. در واقع پیشنهاد ما برای ارزان‌ترین گوشی با ارزش خرید بالا که مخصوص طرفداران سامسونگ باشد،Galaxy A10sاست.

Galaxy-A10s.png


Motorola One Macro (4GB /64GB)
گوشی موتورولا وان ماکرو

قیمت: 2 میلیون و 850 هزار تومان با گارانتی هما تلکام

برند موتورلا در حوزه گوشی‌های هوشمند که حالا تحت مالکیت لنوو است با معرفی گوشی‌های میان‌رده و باکیفیت قصد دارد دوباره به بازار بازگردد. گوشی‌های سری وان این برند در واقع هر کدام یک ویژگی خاص دارند. موتورلا وان ماکرو همانطور که از نامش مشخص است به دوربین‌های ویژه عکاسی و به خصوص عکاسی ماکرو مجهز شده است. در کنار آن استفاده از سخت‌افزار قدرتمند با پردازنده و حافظه‌های نسبتاً بالا همراه با رابط کاربری خام سیستم‌عامل اندروید این گوشی باعث می‌شود که همراه در محیط کاربری این گوشی دستورات با سریع‌ترین حالت ممکن اجرا شوند.

باتری قدرتمند نیز دیگر ویژگی مثبت این گوشی جذاب است. البته باید در نظر داشته باشید که دو رنگ بدنه آن نیز می‌توانند برای کاربران خوش سلیقه بسیار جذاب باشند و بهتر است اگر مشخصات این گوشی را پسندیده‌اید، حتماً هر دو بدنه آن را از نزدیک تماشا کرده و گزینه هماهنگ با روحیه خود را انتخاب نمایید.


Xiaomi Redmi 8(3GB /32GB)
گوشی ردمی 8

قیمت: 2میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

honor-8c.jpg

ردمی 8 از آن دسته گوشی‌هایی است که برای کاربران همواره حداقل امکانات با ویژگی‌های قابل قبول را در کنار هم و به صورت یک‌جا ارائه می‌دهد. بدنه با طراحی زیبا و بازتابش نور جذاب، نمایشگری که با لایه محافظ گوریلا گلاس 5 محافظت می‌شود، باتری بسیار جذاب 5000 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری MIUI که بهینگی مثال‌زدنی را دارد از ویژگی‌های این گوشی خوش قیمت است.

در مقابل اگر تفکیک‌پذیری نمایشگر و یا دوربین در اولویت‌های بالای خرید گوشی برای شما قرار دارند باید کمی با دقت بیشتر به سراغ این گوشی بروید. در نهایت باید گفت ارزش خرید بالا و زیبایی ظاهر از ویژگی‌های اصلی این گوشی جذاب هستند.

Honor-8C.png


Samsung Galaxy A20s (3GB/32GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ20 اس

قیمت: حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید این گوشی ازفروشگاه آواژنگ)

گلکسی A20s را می‌توان یکی از زیباترین گوشی‌های حال حاضر شرکت سامسونگ دانست که با نوع خاصی از پلاستیک تولید شده و با توجه به رنگ‌های متنوع آن می‌تواند برای کاربران مختلف جذابیت‌های فراوانی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی استفاده از نمایشگر و تراشه پردازشی کم‌مصرف و شارژدهی بالای باتری است. اگر شارژر سریع را نیز در کنار آن قرار دهیم، Galaxy A20s به یکی از بهینه‌ترین گوشی‌های سامسونگ از حیث شارژدهی بدل می‌شود.

در مقابل ممکن است برای کاربران سخت پسند رزولوشن نسبتاً پایین نمایشگر و البته سخت‌افزاری که می‌توانست کمی قدرتمندتر باشد از مواردی است که باید در حین خرید این گوشی مد نظر قرار دهید.


Honor 10 lite (3GB/128GB)
گوشی آنر 10 لایت

قیمت: حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی آرتاتل

Honor-10-lite

این روزها بسیاری از کاربران، دوربین و نمایشگر گوشی را به عنوان مهمترین بخش‌های آن به حساب می‌آورند. در واقع برای گروه میانی بازار مهم است که یک گوشی با نمایشگر بزرگ و با کیفیت داشته باشیم که بتواند هر نرم‌افزاری را با کیفیت بالا اجرا نموده و در عین حال طراحی زیبایی نیز داشته باشد. آنر 10 لایت که نسخه تعدیل شده برادر بزرگتر خود است تمام این ویژگی‌ها را یکجا دارد.

برند آنر با ساخت این گوشی تلاش کرده تا همه نیازهای کاربران را در سطحی قابل قبول، مرتفع نماید و همچنین استفاده بسیار کارآمد هوش مصنوعی در محیط و رابط کاربری دستگاه نیز باعث می‌شود شما با انبوهی از امکانات سطح بالا که آنطور شما می‌خواهید کار می‌کنند، در اختیارتان قرار بگیرد. البته این نکته را نیز نباید از قلم بیندازیم که یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی دوربین سلفی قدرتمند آن است که می‌تواند با 24 مگاپیکسل رزولوشن خود، در این رده قیمتی، بی‌نظیر باشد.

Honor-10-lite.png


Xiaomi Redmi Note 8 (4GB /64GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 8

قیمت: 3 میلیون و 950 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

redmi-note-8.jpg

ردمی نوت 8 گوشی است که کمتر کسی می‌تواند به آن ایراد وارد کند. این گوشی در بخش سخت‌افزار یک ترکیب قابل قبول برای رده قیمتی خود را ارائه می‌کند. ترکیب دوربین‌های چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و همچنین باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی با رابط کاربری جذابMIUIدر آخرین نسخه خود می‌تواند همه دلایلی باشد که در کنار طراحی بسیار زیبای بدنه با ساختار خاص انعکاس نور، آن را به دستگاهی خاص تبدیل کرده است.

در نهایت باید گفت اگر گوشی می‌خواهید که همه مشخصاتش قابل توجه و طراحی بسیار زیبایی دارد، در این رده قیمتی، ردمی نوت 8 بهترین گزینه است.

redmi-note-8-32g.png


Huawei P30 lite (6GB/128GB)
گوشی هواوی پی 30 لایت

قیمت: حدود 4میلیون و 500 هزار تومانبا گارانتیمایکروتل

Huawei-P30-lite.jpg

اگر بخواهیم یک گوشی ویژه برای رده میانی بازار از محصولات هواوی نام ببریم بی‌شکP30 liteمهمترین دستگاه خواهد بود. این گوشی با داشتن سخت‌افزار داخلی قدرتمند و دوربین‌های عالی هر دو سمت و همچنین طراحی ساده ولی زیبای خود می‌تواند به یکی از انتخاب‌های هر کاربری که در این رده قیمتی به دنبال یک گوشی همه چیز تمام می‌گردد تبدیل شود.

اگر شما هم قصد خرید یک گوشی با تعادل مناسبی برای تمام فاکتورها هستید مسلماًHuawei P30 liteمی‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

Huawei-P30-lite.png


Samsung Galaxy M30s (4GB/64GB)
گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 اس

قیمت: حدود 4میلیون و 550 هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

Xiaomi-Mi-A3-1.jpg

بروزرسانی گوشی‌های موفق سامسونگ در سال 2019 یکی از اتفاقات خوبی است که برای گوشی‌های این برند افتاده است. گوشی Galaxy M30s را شاید بتوان پاوربانکی دانست که به آن گوشی متصل شده است!این گوشی با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی خود و نمایشگر کم‌مصرف Super AMOLED خاص طرفداران شرایط سخت و بدون دسترسی به شارژر به صورت طولانی مدت خواهد بود.

در کنار قابلیت فوق این گوشی از سخت‌افزاری مناسب نیز برخوردار است و برای همه چیز تمام شدن آن، سامسونگ از دوربین‌های سه‌گانه باکیفیتی در آن استفاده نموده که می‌تواند Galaxy M30s را به گزینه‌ای ایده‌آل در بازار تبدیل کند.

Xiaomi-Mi-A3.png


Honor 9X (6GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 اس

قیمت: حدود 4میلیون و 750 هزار تومان با گارانتی مدیاپردازش

Xiaomi-Mi-A3-1.jpg

آنر در آخرین ماه‌های سال 2019 یکی از بهترین گوشی‌های خود در این سال را معرفی کرد. این گوشی که نسخه بروز شده سری Honor X است در همه زوایا یک محصول جذاب به حساب می‌آید. بدنه شیشه‌ای با الگوی خاص و چشم نوازی که نظر هر کاربری را جلب می‌کند همراه با فریم فلزی جای هیچ گله و شکایتی در بحث طراحی برای این گوشی باقی نمی‌گذارد.

همچنین دوربین جلوی مکانیزه گوشی نیز باعث شده تا کاربر با یک نمایشگر تمام صفحه و بدون ناچ و حفره روبرو شود که کیفیت بالایی نیز داشته و خاص تماشای محتوای ویدئویی و فعالیت روزانه خواهد بود. سخت‌افزار با حافظه‌های عالی، باتری قدرتمند، دوربین‌های باکیفیت و نرم‌افزار سریع نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی جذاب هستند که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در رنج قیمتی خودش تبدیل کرده و جای شک و گمانی را برای خریدش باقی نمی‌گذارند.


Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6GB/64GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

قیمت: حدود 4 میلیون و 750 هزار تومان با گارانتی تسک میران

Xiaomi-Mi-9-SE.jpg

ردمی نوت 8 پرو مدل رده بالاتر، قدرتمندتر و البته سنگین‌تر گوشی ردمی نوت 8 است. این گوشی تقریباً در همه زوایا نسبت به مدل ساده خود برتر و رده بالاتر است. نکته قابل توجه استفاده از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی توسط آن برای اولین بار در یک گوشی میان‌رده است.

البته نباید از قابلیت ویژه چیپست گیمینگ این گوشی نیز بگذریم که آن را یک دستگاه ایده‌آل برای علاقه‌مندان به بازی است که بودجه چندانی ندارند. این گوشی در هیچ بازی گوشی هر چند هم که قدرتمند باشد کم نمی‌آورد و رابط کاربری همراه با باتری قدرتمندی که دارد نیز می‌تواند آن را به یک دستگاه همه فن حریف تبدیل کند.


Xiaomi Redmi Note 9S (4GB/64GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس

قیمت: حدود 5 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی ویوتل

بعد از عملکرد بسیار موفق گوشی‌های سری ردمی نوت 8، شرکت شیائومی مدل‌های بروز شده آنها را برای سال 2020 با سری ردمی نوت 9 عرضه کرد که بهینه‌ترین مدل Redmi Note 9S است. این گوشی دارای بدنه زیبا شیشه‌ای در دو طرف (با فریم پلاستیکی) بوده و ظاهر ماژول دوربین آن در پشت نیز به صورت قرینه درآمده است.

سخت‌افزار بسیار قدرتمند با تراشه پردازشی SD720G کوالکام و البته رابط کاربری سبک و کارآمد MIUI 11 باعث شده حتی رم 4 گیگابایتی نیز همیشه برای این گوشی کافی باشد و آن را به عملکردی سریع و جذاب برساند. وزن بالای 209 گرمی، انتقال حسگر اثر انگشت به دکمه پاور دستگاه در حاشیه گوشی و البته استفاده از نمایشگر دارای حفره از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است که باید هنگام تهیه این گوشی با ارزش خرید بالا به آن توجه داشته باشید.


Samsung Galaxy A50 (4GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ50

قیمت: حدود 5 میلیون و 350 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

Samsung-Galaxy-A50.jpg

گلکسیA50یکی از مدل رده بالای این سری در بازار فعلی کشور است. این گوشی سخت‌افزار بسیار مناسبی دارد و در عین حال با داشتن سه دوربین در پشت دستگاه، از نظر عکسبرداری دستگاهی با ویژگی‌های رده بالا محسوب می‌شود.

یکی دیگر از نکات بارز این گوشی نمایشگرSuper AMOLEDآن است که سنسور اثر انگشت را نیز در زیر پنل خود جای داده است. به نظر تنها نکته قابل تأمل در مورد این گوشی بدنه آن است ولی اگر مجموعه ویژگی‌های مثبت آن را در نظر بگیریم نیز باز می‌توان این گوشی را یک گوشی با ارزش خرید مناسب دانست.

Samsung-Galaxy-A50-128.png


Samsung Galaxy A50s (6GB/128GB)
سامسونگ گلکسی آ50اس

قیمت: حدود 5 میلیون و 750 هزار تومان با گارانتی کسری پارس

Galaxy-A50s.jpg

پس از عملکرد و فروش بسیار خوب گوشیGalaxy A50سامسونگ یکی از بزرگترین نقاطی که کاربران به ارتقای آن اشاره داشتند را مورد توجه قرار داده و بروز کرد؛ دوربین. در کنار دوربین گوشیGalaxy A50بود که سامسونگ با ارتقای قابل توجه از یک سو و همراه کردن آن با ظاهر بدنه بسیار زیباتر و هنرمندانه و همچنین سخت‌افزار ارتقا یافته تلاش کرد به محصولی عالی برسد و نتیجهGalaxy A50sشد.

این محصول شاید در ظاهر تفاوت زیادی با نسخه پایه نداشته باشد ولی ارزش اندکی هزینه کردن بیشتر و افزایش کیفیت در بسیاری زمینه‌ها را دارد.

Galaxy-A50s.jpg


Samsung Galaxy A51 (6GB/128GB)
سامسونگ گلکسی آ51

قیمت: 6 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی کسری پارس

Galaxy-A51.jpg

در ادامه روند ارتقای مدل‌های گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، این شرکت گوشیGalaxy A51را به عنوان اولین دستگاه‌های خود با سیستم عامل اندروید 10 معرفی کرد. در سال 2019 سامسونگ جهش به سمت گوشی‌های با نمایشگر دارای حفره را مد نظر قرار داد و برای اینکه با خرید یک گوشی جدید به شما حس یک محصول بروز و البته رده بالا دست دهد،Galaxy A51نیز با همین ساختار معرفی و طراحی شده است.

در کنار این تغییر، سامسونگ باز هم بروزرسانی را به دوربین این گوشی اضافه کرده و یک سنسور دوربین ماکرو را نیز به آن افزوده که می‌تواند در مواردی که از سوژه‌های نزدیک عکس بگیرید به شما کمک شایانی کند.

Galaxy-A51s.png


Samsung Galaxy A70 (6GB/128GB)
سامسونگ گلکسی آ70

قیمت: 6 میلیون و 450 هزار تومان با گارانتی کسری پارس

Galaxy-A51.jpg

گلکسی A70 یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از حیث نمایشگر است و سامسونگ تمامی تلاش خود را کرده که گوشی با یک نمایشگر در حد پرچمدار را در بازار میان‌رده ارائه کند. سامسونگ طراحی بدنه این گوشی را با ساختاری خاص انجام داده و جنس پلاستیک مورد استفاده بسیار باکیفیت است اما جدای از آن نحوه ساخت بدنه به نوعی است که با در دست گرفتن آن از هر زاویه‌ای یک رنگ را روی بدنه مشاهده می‌کنیم.

دوربین‌های بسیار باکیفیت و همچنین باتری قدرتمند این گوشی از دیگر فاکتورهایی هستند که می‌توانند آن را در میان انتخاب‌های علاقمندان به این برند در این رده قیمتی قرار دهند.

Galaxy-A51s.png


Huawei Nova 5T (6GB/128GB)
هواوی نوا 5 تی

قیمت: 7 میلیون تومان با گارانتی مدیا پردازش

Galaxy-A51.jpg

سری نوا گوشی‌های هواوی معمولاً ارزش خرید بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و گل سر سبد آنها در سال 2019 گوشی Nova 5T بوده است. این گوشی که ظاهری جذاب و بدنه‌ای مستحکم دارد در رنگ‌های مختلف در بازار یافت می‌شود. سخت‌افزار پرچمدار در یک بازه قیمتی میان‌رده از ویژگی‌های مهم این گوشی است که همراه با رابط کاربری جذاب EMUI اوج کارایی در این حوزه قیمت را ارائه می‌دهد.

دوربین‌های باکیفیت نیز از دیگر بخش‌های این گوشی هستند که در هر دو سمت عملکردی عالی دارند. اگر این گوشی باتری عالی ندارد ولی عملکرد آنها در حد خود، قابل قبول است و اگر بدانید که یک شارژر سریع 22.5 واتی همراه گوشی عرضه می‌شود مسلماً این گوشی همه چیز تمام می‌تواند به یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار تبدیل شود.

می‌توانید بررسی اجمالی شهر سخت‌افزار از این گوشی را دراین صفحهبخوانید.

Galaxy-A51s.png


Apple iPhone SE 2020 (3GB/64GB)
گوشی اپل آیفون اس ای 2020

قیمت: حدود 9 میلیون و 300 هزار تومانبدون گارانتی

اپل در سال 2020 دوباره تصمیم به تولید گوشی‌های محبوب سری آیفون اس ای گرفت تا بتواند سهم از دست رفته خود در بازار میان‌رده قیمتی را باز پس گیرد. این گوشی در اولین وهله با قیمت مناسب‌تر 400 دلاری به بازار عرضه شد تا بتواند برای محصولات رده قیمتی خود رقیبی سرسخت باشد. از حیث نمایشگر، کیفیت ساخت، دوربین و بسیاری مشخصات دیگر این گوشی بسیار شبیه به آیفون 8 است ولی در داخل سخت‌افزاری دگرگون شده را دارد که گل سرسبد آن تراشه Apple A13 Bionic خواهد بود که عملکردی در حد و یا بالاتر از پرچمداران اندرویدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شاید تنها نکاتی که بتوانند مانع از خرید این گوشی توسط دیگران باشند را باید ظرفیت باتری، اندازه کوچک نمایشگر و ظاهر دوربینی دانست که در عصری که ارزانترین گوشی لیست ما نیز دوربین چندگانه دارد، آیفون اس ای 2020 به دوربینی تکی در هر دو سمت مجهز شده است. با این حال کیفیت خروجی این دوربین مسلماً بسیار بالاتر از محصولات مشابه دیگر و شاید در حدی باشد که نتوان شکوه و شکایت بزرگی را متوجه آن کرد.


Samsung Galaxy Note 10 Lite(8GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

قیمت: حدود 11 میلیون و 300 هزار تومانبا گارانتیداریا همراه پایتخت

Samsung-Galaxy-Note-9.jpg

یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز سامسونگ در روزهای ابتدایی سال 2020 معرفی گوشی Galaxy Note 10 lite بود. در واقع قدرت قلم هوشمند S Pen سامسونگ آنقدر زیاد است که اگر آن را با هر گوشی همراه کنیم، مانند کشیدن چوب‌دستی جادوگری، آن را به دستگاهی همه فن حریف تبدیل می‌کند. سامسونگ این گوشی ارزان‌قیمت‌تر از نسخه پایه را به امکاناتی بسیار خوب و قابل قبول مجهز کرده است.

از طرفی می‌توان با توجه به امکانات قلم، دوربین، نمایشگر و باتری، سخت‌افزار قدیمی این گوشی که عملاً از Galaxy Note 9 به عاریه گرفته شده چشم پوشی کرده و این گوشی را یک محصول با ارزش خرید بالا دانست. پس اگر به دنبال تجربه قلم سامسونگ در یک بستر ارزان‌تر از نسخه حرفه‌ای آن هستید بهترین انتخاب برای شما Galaxy Note 10 lite خواهد بود.

Samsung-Galaxy-Note-9.png


Huawei P30 Pro (8GB/256GB)
گوشی هواوی پی 30 پرو

قیمت: حدود 15 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

Huawei-P30-Pro.jpg

هواوی در سریPتوجهی ویژه به قابلیت‌های دوربین دارد و گل سرسبد این محصولات برای سال 2019 پیشنهاد بعدی ما برای شما دوستان عزیز است. این گوشی را نیز می‌توان جزء موارد دیگری دانست که نکته منفی قابل ذکری ندارد و هر آنچه از یک گوشی بسیار باکیفیت و رده بالا بخواهید را با خود به همراه دارد.

طراحی بدنه با کلاس و زیبا، دوربین‌هایی که کیفیتی بسیار رده بالا و عالی دارند، سخت‌افزار و رابط کاربری با امکانات و جذاب و همچنین یک نمایشگر باکیفیت از موارد خاص این گوشی هستند. از این نکته غافل نمانیم که این گوشی باتری با شارژدهی مناسبی دارد و در یک کلام، همه چیز تمام است.

Huawei-P30-Pro.png


Samsung Galaxy S10+ (8GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

قیمت: حدود 17میلیون تومان با گارانتی داریا همراه پایتخت

Samsung-Galaxy-S10.jpg

پرچمدار امسال سامسونگ به واقع یکی از کامل‌ترین گوشی‌های ارائه شده این شرکت تا به امروز است که در آن تلاش شده تا در عین رفع عیوب گذشته، ویژگی‌های روز نیز به گوشی اضافه شود. سامسونگ این گوشی را با یک نمایشگر بسیار عالی، دوربین فوق‌العاده و سخت‌افزار بسیار قدرتمند روانه بازار کرده که طراحی جدید بدنه و ساختار نمایشگر دارای حفره نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

اگر بخواهیم این گوشی را توصیف کنیم صرفاً باید به صفت بهترین‌ و بهترین‌ها اشاره کنیم ولی از حق که نگذریم سامسونگ تلاش کرده تا محصولی را معرفی کند که شایسته گرامیداشت دهمین سال تولید سری گلکسی اس باشد. مجموعه‌ای از بهترین‌ها در یک گوشی زیبا و بسیار باکیفیت.

Galaxy-S10Plus.png


Samsung Galaxy Note 10+ (12GB/256GB)
گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

قیمت: حدود 20 میلیون تومان با گارانتی سامتل

OnePlus-7-Pro.jpg

گوشی‌های سری گلکسی نوت همیشه عالی بوده‌اند ولی امسال توانست با نوآوری‌های خود در قلم،Galaxy Note 10و نسخه پلاس آن را بیش از پیش کاربردی و جادویی کند. نسخه پلاس که در این لیست به شما دوستان معرفی می‌شود آنقدر امکانات دارد که شاید نتوانیم ادعا کنیم که در مطلببررسی تخصصیآن نیز حق مطلب برای بیان قابلیت‌های این دستگاه ادا شده است. دوربین این دستگاه هم که به صورت تخصصی موردبررسیما گرفت حدی از کیفیت را ارائه می‌کند که در جمع سه گوشی برتر سال 2019 قرار می‌گیرد و اگر شما عکاسی حرفه‌ای و یا حداقل با اندکی دانش عکاسی باشید می‌توانید کیفیتی بسیار بالا را از آن دریافت کنید.

در مورد قلم دستگاه هم باید گفت که کلکسیونی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد که بیشتر آن را به چوب‌دستی جادوگران شبیه می‌سازد تا قلم. در واقع اضافه شدن بلوتوث و سنسورهای شتاب سنج باعث شده تا قلم این گوشی ابزاری جانبی و همه فن حریف شود که حتی می‌تواند در فواصل چندین متری نیز با دستگاه شما تعامل نموده و بسیاری از قابلیت‌های خاص که می‌تواند توسط افراد متعددی از گروه‌های مختلف به کار آید را مورد استفاده قرار دهد.

به هر حال باید گفت گلکسی نوت 10 پلاس دستگاهی زیبا، خوش ساخت و بسیار کارآمد و همه فن حریف است که نمی‌توان هیچ ایرادی به آن گرفت و خاصافرادی خواهد بود که محدودیتی در هزینه ندارندو می‌خواهند گوشی بی‌نظیری را در دست داشته باشند که در هر شرایطی به کارشان می‌آید.

OnePlus-7-Pro.png


Samsung Galaxy S20+(12GB/256GB)
گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

قیمت: حدود 20 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی داریا همراه پایتخت

OnePlus-7-Pro.jpg

سامسونگ در سال 2020 پرچمداران خود را در سه نسخه عرضه کرد که شاید نسخه دارای بیشترین ارزش خرید آنها Galaxy S20+ باشد. این گوشی با داشتن تعادلی مناسب در همه زوایا می‌تواند یک دستگاه عالی برای افراد علاقه‌مند به دنیای پرچمدارها باشد. نمایشگر بی‌نظیر، باتری قدرتمند، دوربین‌های عالی و طراحی ظاهری و بدنه چشم‌نواز از ویژگی‌های اصلی این گوشی است.

درست است که در برخی موارد سخت‌افزار این گوشی به چالش کشیده شده ولی باید گفت که در میان هم‌رده‌های خود وضعیت بسیار خوبی دارد و با داشتن حافظه‌های داخلی و رم از تراشه‌های آخرین مدل، توانسته به آن سطح کیفی بالایی برسد که نتوانیم ایراد خاصی از آن بگیریم. در نهایت باید گفت در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار که ارزش خرید بالایی دارد همین Galaxy S20+ است و می‌تواند انتخاب شماره یک بسیاری از شما دوستان باشد.

OnePlus-7-Pro.png





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار