کد خبر: ۳۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
شرکت چینی «هوآوی» که این روزها به یک غول تکنولوژی مبدل شده است، پس از حضور در بازار انواع لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، تجهیزات جانبی و حتی سخت افزار، اینک به فکر ورود به یک بازار دیگر و رقابت با بزرگان این صنعت است.
به گزارش آی تابناک : شرکت چینی «هوآوی» که این روزها به یک غول تکنولوژی مبدل شده است، پس از حضور در بازار انواع لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، تجهیزات جانبی و حتی سخت افزار، اینک به فکر ورود به یک بازار دیگر و رقابت با بزرگان این صنعت است. آیا برای محصولات جدید Huawei آماده هستید؟

شرکت‌های چینی که روزی با تولید گوشی‌های موبایل کار خود را آغاز کرده بودند، اینک در حال تکمیل سبد کالای خود با محصولات دیگر، از جمله تلویزیون، لپ تاپ، تجهیزات جانبی و ... هستند. پس از شیائومی، اینک نوبت به هوآوی رسیده است تا در بخش تولید انواع «مانیتور» گام نهاده و محصول جدیدی را به تولیدات خود اضافه کند.

طبق آخرین اخبار، مطلع شده‌ایم که Huawei به زودی مانیتورهای تولید خود را معرفی کرد. به گفته منابع معتبر، هوآوی به فکر معرفی دست کم سه مانیتور متفاوت است که یکی از آنها در سایز 32 اینچی تولید شده است. این اخبار جزئیات چندانی را پیرامون مانیتورهای هوآوی افشا نکرده اما به دو نکته مهم اشاره دارد. نکته نخست آن است که یکی از مدل‌ها با قیمت اقتصادی و مناسب وارد بازار خواهد شد. این مانیتور خط شکن برای افزایش فروش هوآوی در این بخش طراحی شده است.

huawei-mo-1.jpg

دومین نکته نیز استفاده از فناوری Mini-LED در ساخت حداقل دو مانیتور است. به عنوان مثال یک مدل 32 اینچی می‌تواند دارای 512 یا 1024 دیود LED باشد. همچنین بد نیست بدانید که هوآوی دارندگان گوشی‌های هوشمند این کمپانی را مد نظر قرار داده و این مانیتورها به فناوری‌هایی خاص با هدف ارتباط و اتصال به گوشی‌های هوشمند مجهز هستند.

هوآوی در این بازار رقبای بسیاری را پیش رو خواهد داشت. به عنوان مثال، شیائومی نیز از جمله چینی‌های بازار است که به سمت تولید انواع مانیتور رفته و حالا محصولاتی را روانه بازارهای جهانی کرده است. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه مانیتورهای Huawei مشخص نبوده اما به زودی شاهد معرفی آنها خواهیم بود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار