کد خبر: ۳۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در مرکز بسیاری از گزارش‌ها و شایعات قرار گرفته‌اند که برخی از آن‌ها به حذف شارژر از جعبه آن‌ها اشاره دارند و حالا اپل نظرسنجی را آغاز کرده که درباره نحوه استفاده از شارژر مدل‌های قبلی نظر کاربران را جویا می‌شود.
به گزارش آی تابناک : گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در مرکز بسیاری از گزارش‌ها و شایعات قرار گرفته‌اند که برخی از آن‌ها به حذف شارژر از جعبه آن‌ها اشاره دارند و حالا اپل نظرسنجی را آغاز کرده که درباره نحوه استفاده از شارژر مدل‌های قبلی نظر کاربران را جویا می‌شود.

سال گذشته میلادی مدل‌های پرو گوشی‌های سری آیفون ۱۱ پس از مدت‌ها انتظار با شارژر ۱۸ واتی در اختیار خریداران قرار گرفتند، البته کاربران گوشی‌های سری آیفون ۸ در گذشته برای خرید آن مجبور به پرداخت ۲۹ دلار هزینه اضافه شده بودند. با استفاده از این شارژر می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کرد. در گذشته تصویری از شارژر ۲۰ واتی گوشی‌های آینده اپل منتشر شده بود که البته تحلیلگر محصولات اپل، «مینگ-چی کو» به فروش آن به صورت جداگانه اشاره کرده است.

بر اساس گزارش 9to5Mac، اپل اخیرا شروع به ارسال نظرسنجی کرده که در آن درباره نحوه استفاده از شارژر USB از کاربران سوال پرسیده شده است. در حقیقت اپل می‌خواهد بداند کاربران با شارژر USB قبلی خود پس از تعویض گوشی با مدل جدیدتر، چه کاری انجام می‌دهند. اپل اعلام کرده که این نظرسنجی مربوط به شارژر می‌شود نه کابل لایتنینگ:

«از شارژر USB برای شارژ دستگاه به وسیله پریز برق استفاده می‌شود. شما می‌توانید با کابل شارژ جداگانه، آیفون خود را به شارژر وصل کنید.»

گوشی‌های سری آیفون ۱۲

در این نظرسنجی گزینه‌های زیر برای کاربران درنظر گرفته شده:

  • آن را با آیفون خود فروخته‌ یا تعویض کرده‌ام.
  • آن را گم کرده‌ام.
  • آن را به یکی از اعضای خانواده داده‌ام.
  • همچنان از آن در خانه استفاده می‌کنم.
  • از آن در محیط‌های دیگر مانند دفتر یا مدرسه استفاده می‌کنم.
  • همچنان شارژر را دارم اما از آن استفاده نمی‌کنم.

این اولین باری نیست که اپل درباره استفاده از محصولات خود نظرسنجی می‌کند، برای مثال در گذشته شاهد ارسال نظرسنجی پیرامون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مک بوک پرو بودیم که البته هنوز پورت در لپ‌تاپ‌ اپل وجود دارد. با وجود این موضوع، این شرکت زمانی نظرسنجی خود را آغاز کرده که شایعات زیادی به حذف هدفون و شارژر از جعبه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اشاره می‌کنند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار