کد خبر: ۳۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کمپانی گیگابایت یکی از برترین تولید کنندگان مادربرد، کارت گرافیک و راه حل‌های سخت افزاری سری خنک کننده Aorus Liquid 2020 را معرفی نمود. این سری می‌توانند از پردازنده‌ای مانند Core i9 10900K را با فرکانس 5.2 گیگاهرتز روی تمام هسته‌ها به راحتی و در تست سنگین Prime95 کنترل نماید.
به گزارش آی تابناک : کمپانی گیگابایت یکی از برترین تولید کنندگان مادربرد، کارت گرافیک و راه حل‌های سخت افزاری سری خنک کننده Aorus Liquid 2020 را معرفی نمود. این سری می‌توانند از پردازنده‌ای مانند Core i9 10900K را با فرکانس 5.2 گیگاهرتز روی تمام هسته‌ها به راحتی و در تست سنگین Prime95 کنترل نماید. این یعنی کیفیت و کارایی مثال زدنی سری خنک کننده مایع Aorus که نه تنها قابلیت اورکلاک Core i9 10900K تحت پلتفرم Intel Z490 را فراهم می‌کنند بلکه در کاربری معمول نیز نهایت خنک کنندگی، کارایی و دوام را به همراه دارند.

پردازنده‌های چند هسته‌ای در حال حاضر برای سیستم‌های سطح بالا یک استاندارد محسوب می‌شوند اما فرکانس سریع‌تر باعث ایجاد حرارت بیشتر و در نهایت کاهش عملکرد خواهد شد. Aorus Liquid طراحی شده تا حرارت ساطع شده از جدیدترین پردازنده‌های اینتل را به راحتی دفع نماید. با پمپ نسل ششم Asetek و طراحی منحصر بفرد فن‌های Aorus که عملکرد فوق العاده موثر و بی صدا دارند، پردازنده‌ها می‌توانند تحت شدیدترین بار کاری با حداکثر فرکانس ممکن فعالیت کنند.

سری خنک کننده Aorus Liquid 2020

سری خنک کننده Aorus Liquid 2020

به عنوان مثال Intel Core i9 10900K با 10 هسته 20 رشته پردازشی می‌تواند تست فوق سنگین Prime95 را با فرکانس تمام هسته 5.2 گیگاهرتز و توان حرارتی 320 وات پشت سر گذارد. در تست‌ها و شرایط سخت گیگابایت مطمئن می‌شود که کاربران هیچ مشکلی در زمینه پایداری و بهره وری نداشته باشند.

سری Aorus Liquid 2020 از یک نمایشگر جذاب و منحصربفرد دایره‌ای روی پمپ بهره می‌برد. این LCD می‌تواند در چهار حالت پیش فرض فعال شود، حالت حرفه‌ای، حالت کاربردی، نمایش متن دلخواه و نمایش تصویر دلخواه که می‌تواند متن، تصویر و اطلاعات مربوط را به نمایش گذارد. کاربران با استفاده از حلقه دور پمپ که می‌توانند بین حالت‌های مختلف سوییچ کرده تا به راحتی نمایشگر را کنترل کنند. پشتیبانی از RGB Fusion 2.0 نیز بر قرار است تا کاربران به غیر از LCD بتوانند باقی نقاط نورپردازی شده را نیز به سلیقه خود تنظیم نمایند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار