کد خبر: ۳۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
پس از معرفی گوشی One Fusion+ برند موتورولا که این روزها با پشتیبانی شرکت لنوو در بازار فعالیت می‌کند گوشی خوش ساخت، جذاب و خوش قیمت One Fusion را معرفی کرده است. همانطور که از نام این گوشی مشخص است با ویژگی‌هایی پایین‌تر (البته نه چندان زیاد) با نسخه قبلی روبرو هستیم که بیشتر در قیمت دستگاه موثر بوده‌اند و گوشی قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
به گزارش آی تابناک : پس از معرفی گوشی One Fusion+ برند موتورولا که این روزها با پشتیبانی شرکت لنوو در بازار فعالیت می‌کند گوشی خوش ساخت، جذاب و خوش قیمت One Fusion را معرفی کرده است. همانطور که از نام این گوشی مشخص است با ویژگی‌هایی پایین‌تر (البته نه چندان زیاد) با نسخه قبلی روبرو هستیم که بیشتر در قیمت دستگاه موثر بوده‌اند و گوشی قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

اگر به خاطر داشته باشید در زمان معرفی گوشی Motorola One Fusion+ به شما گفتیم که این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی FullHD+ بدون ناچ و با دوربین سلفی با مکانیزم مکانیکی و بیرون جهنده کار می‌کند؛ حالا موتورولا برای نسخه معمولی این گوشی یک دوربین سلفی را در دل بریدگی (ناچ) نمایشگر جای داده تا هم ساختار دستگاه ساده‌تر شود و هم قیمت ساخت آن پایین‌تر بیاید.

البته در مورد نمایشگر باید توجه داشته باشید که همان ابعاد این بار میزبان رزولوشن پایین‌تر 720p و دوربین سلفی نیز از 16 به 8 مگاپیکسل تغییر یافته است.

در پشت دستگاه این بار به جای دوربین 64 مگاپیکسلی نسخه پلاس شاهد استفاده از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی هستیم ولی سنسورهای دیگر ماژول چهارگانه دوربین بدون تغییر و به ترتیب 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق میدان هستند.

one-fusion-03.jpg

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی جدید استفاده از تراشه پردازشی جذاب Snapdragon 710 کوالکام است که با استفاده از نسخه 10 سیستم عامل اندروید ترکیبی عالی برای یک گوشی میان‌رده سال 2020 را رقم می‌زند. برای حافظه‌های دستگاه نیز تنها نسخه موجود، استاندارد گوشی‌های میان‌رده لنوو یعنی 4 گیگابایت برای رم و 64 گیگابایت برای حافظه داخلی است. البته برای علاقه‌مندان درگاه حافظه microSD نیز در نظر گرفته شده و از این بابت دستگاه تکمیل است.

سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت دستگاه و درون لوگوی موتورولا جای گرفته است و اتفاق ویژه در این گوشی تعبیه دکمه ویژه دستیار هوشمند صوتی Google Assistant است که باعث شده این گوشی در سمت راست بدنه دستگاه سه ردیف دکمه داشته و از این بابت در نوع خود کم‌نظیر باشد.

لنوو برای هر چه جذاب‌تر کردن این گوشی باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته است ولی در مورد شارژر همراه دستگاه و توان آن هنوز مطلبی منتشر نشده و انتظار داریم حداقل از یک باتری 15 یا 18 وات در کنار دستگاه استفاده شود.

one-fusion-02.jpg

در نهایت باید به بهترین نکته این دستگاه یعنی قیمت آن اشاره کنیم. لنوو برای موتورولا وان فیوژن قیمت 220 یورو را در نظر گرفته و کشورهای آمریکای لاتین از همین امروز و در ماه آینده کشورهای خاورمیانه اولین مکان‌هایی خواهند بود که کاربران می‌توانند برای خرید این گوشی در آنها اقدام می‌کرد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار